13.𝑓𝑒𝑗𝑒𝑧𝑒𝑡

266 4 0
                                    

Keila szemszöge:

Miután le mentünk Alicel éppen akkorra érkezett meg Davis család. Így egyből mentünk mi is üdvözölni őket. Most is nagyon gyönyörű volt Amanda *Daniel anyukája* annyira fiatalos es nagyon kedves. Így egyenként üdvözöltük őket.

-sziasztok!-köszönt Henry*Daniel apja* mikor be jöttek az ajtón. Oda sétáltam én is és Amanda egyből felém jött és jó szorosan a karjaiba zárt. Amanda nekem olyan mint egy pot anyuka.

-szia drágám!-köszönt Amanda majd folytatta is a beszédet. -Nagyon Boldog születésnapot Keila kedves!-köszöntőtt fel két puszit is az arcom két felére.

-köszönöm Amanda.-köszöntem meg. Ezek után jött Henry is köszönteni engem és át adott egy csokor rózsát.

-Istene éltessen Keila!-köszöntőtt fel Henry is és közben át adta nekem a rózsa csokrot meg puszit is kaptam az arcomra. Ezek után jöttek a Davis fiúk leg először Daniel. O is ki csípte magát.

-szia Keike!-köszönt én pedig visza köszönök majd meg öleljük egymást.-meg egyszer boldog szülinapot és ezt neked hoztam. -mondta tovább és majd egy kisebb dobozt adót át nekem .

-Dan neked is boldog szülinapot és nagyon köszönöm.-köszöntöttem fel őt is mert hát neki is szülinapja van. Mikor ki bontottam a kis dabozkát egy karkötő volt benne.-Dan ez nagyon szép de számodra is van egy kis ajándék mondtam és át adta neki a borítékot. Igen en neki egy repülő jegyet vettem na de hogy hova is szól a repülő jegy.

-oh Keike ez egy repülő jegy Hawaii-rá köszönöm.-köszönte meg az ajándékot.

-de hej en is jövök veled nyaralni engem nem hagysz itt.-mondtam neki mire el kezdtünk nevetni.-menj nyugodtan az étkezőbe mindjárt csatlakozunk mi is.-adtam ki parancsomat ő pedig be is ment.

- szia Bruce!-köszöntem neki ő pedig elő vet egy dobozkat az pedig át adta nekem és közbe ezt mondta.

-szia Keila!-köszönt először i majd folytatta-Boldog születésnapot!-Fejezte be a mondatot és át adta az ajándékot én pedig el kezdtem elemezni,hogy vajon mi lehet benne.-remélem tetszeni fog kislány.-tete hozzá mikor el kezdtem ki bontani. Egy gyönyörű nyaklánc karkötő és fülbevaló szetet volt benne nagyon szép és biztos drága is volt.

-Bruce ez valami fantasztikus nagyon köszönöm.-mondtam és meg is öleltem.

-gondoltam hogy majd tetszeni fog. Mikor meg látam az üzletben egyből te jutottál az eszembe.-mondta cuki én pedig meg halottam.

-nagyon szép és nagyon tetszik köszönöm.-mondta ezek után be mentünk a többiekhez és le ültünk az asztalhoz.

-mondta ezek után be mentünk a többiekhez és le ültünk az asztalhoz

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.
𝚃𝚎𝚛𝚑𝚎𝚜 𝚕𝚎𝚝𝚝𝚎𝚖 𝚊 𝚜𝚣𝚘𝚖𝚜𝚣𝚎́𝚍 𝚜𝚛𝚊́𝚌𝚝𝚘́𝚕Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon