Daniel szemszöge:
Mikor meg látam ,hogy Keila mennyi piát vett hát gondolataim volna hogy túlzásba fog esni de na. Mikor meg vettünk mindent be pakoltunk a kocsiba és haza felé indultunk. Mikor haza értünk akkor ki vettünk mindent a kocsiból és be vittük a házba és el pakoltuk őket. Nem tudom ha anyám meg lása ezt a rengeteg piát mit fog szól de jó mert ők meg dolgoznak és után meg át megyünk Keilaékhez ,hogy meg ünnepeljük a családdal a szülinapunkat. Hát így hát ő haza is ment hogy el kezdjen készülődni a vacsorára. Miután Keila haza ment én még le döltem az agyamra egy kicsit, vagyis a telefonomat nézni,hogy mi történt ez idő alatt. Hát volt egy üzenetem a bátyámtól azokra válaszoltam aztán pedig haza jöttek a szüleim.
-Megjöttünk!-kiabált fel az emeletere anya. Majd rá pár percre mit halok, hogy apám
-Daniel te vettél ennyi piát?-kiáltott fel most apa.
Erre már le mentem de ami ott fogadott arra nem számítottam. Mivel reggel korán már el mentek dolgozni így nem tudtak fel köszönteni de most nem csak fel köszöntötek hanem meg egy pár ajándék is várt az asztalon.-Boldog születésnapot fiam!-mondták egyszerre a szüleim mert Bruce meg nem volt haza jöve.
-köszönöm anya és apa.-mondtam és meg öleltem őket. -de mondtam ,hogy nekem nem kell ajándék mert azok nélkül is van szülinap.-mondtam
-de mi így akarjuk a szilinapodat, és már nagyon kíváncsiak vagyunk, hogy tetszik e amit vettünk. -mondta anyum és tudom hogy ő ilyen mindent meg akkar nekünk adni mert ő nem kapott sok mindent meg mert egy kicsit szegényebb családból származott míg apum el Bem vete feleségül. Először a nagyobik ajándékot bontottam és a papír csomagolás egy ps5 rejtett.
-köszön szépen de nem kellettet volna ilyesmivel foglalkozatok.-mondtam a psre utalva.
-de hogy nem olyan jó gyerek vagy hogy ezt meg erdemlekd. -mondta apám de még hozzá tete mikor a meg fogtam a közepes méretű ajándékot.-azt az ajándékot a nagyszülőktől van.-mondta apa. Igen en a nagyszülőkkel meg beszéltem hogy nem fogadok és külön ajándékot így egy ajándékot kapok mind az anyum szüleitől,mind az apum szüleitől. Mikor ki nyitottam egy új cipő volt benne egy Nike Air Jordan 4 Retro Military Black White Gray. Ezt a cipőt amúgy már rég meg akartam venni de még nem volt rá alkalmam. Az utolsó ajándék volt a legkisebb. Mikor ki bontottam egy kulcs volt benne kicsit értelmetlenül néztem a szüleimmel akik csak ezt mondták.
- menj a garázsba.-utasított apám. Én nekem Bem kelet több mentem is a garázsba de ami ott fogadott azt nem tudom le írni.
-ezt most csak álmodom vagy ez a valóság?-kérdeztem
-fiam ez a valóság ez a tiéd mert mivel a bátyád is ezt kapta 19 születésnapjára így te is ezt kapod mert láttam mikor a bátyád kapta ezt az ajándékot,hogy te is szeretnél csak annyit a különbség hogy nem egyforma de ez ugye nem baj.-mondta apa ,hogy miért kaptam ezt az ajándékot. Hát kaptam egy motrot ami tényleg nagyon meg lepet.
-de nem azért kapod hogy össze terjed magad hanem hogy kicsit messzire mész akkor tud motorral is haza jönni.-mondta anyum kicsit szigorú tekintettel. Végül meg köszöntem és jó szorosan meg is ötletem őket. Majd az ajándékok után el kezdtem készülődni a vacsorára.
YOU ARE READING
𝚃𝚎𝚛𝚑𝚎𝚜 𝚕𝚎𝚝𝚝𝚎𝚖 𝚊 𝚜𝚣𝚘𝚖𝚜𝚣𝚎́𝚍 𝚜𝚛𝚊́𝚌𝚝𝚘́𝚕
Romance𝑨 𝒏𝒆𝒗𝒆𝒎 𝑲𝒆𝒊𝒍𝒂 𝑬𝒗𝒂𝒏𝒔 𝑯𝒐𝒍𝒍𝒚𝒘𝒐𝒐𝒅-𝒃𝒂𝒏 𝒍𝒂𝒌𝒐𝒌 𝒂 𝒔𝒛𝒖̈𝒍𝒆𝒊𝒎𝒎𝒆𝒍 𝒆𝒔 𝒂 𝒉𝒖𝒈𝒐𝒎𝒎𝒂𝒍 𝑨𝒍𝒊𝒄𝒆. 𝑽𝒂𝒏 𝒆𝒈𝒚 𝒍𝒆𝒈𝒋𝒐𝒃𝒃 𝒃𝒂𝒓𝒂́𝒕𝒐𝒎 𝒆́𝒔 𝒎𝒂𝒋𝒅𝒏𝒆𝒎 𝒔𝒛𝒐𝒎𝒔𝒛𝒆́𝒅𝒐𝒎 𝑫𝒂𝒏𝒊𝒆𝒍 𝑫𝒂𝒗𝒊𝒔...