20.𝑓𝑒𝑗𝑒𝑧𝑒𝑡

283 5 0
                                    

Keila szemszöge:

Miután készen lettünk el is indultunk a Danielékhez. Egy kocsit ideges vagyok, hogy fog sikerülni a dolog Bruceal. De még ne menjünk olyan előre. Meg is érkeztünk apa be kopogott majd vártunk hogy ajtót nyisanak nekünk. Amanda nyitót ajtót.

-sziasztok.-köszönt Amanda.-gyertek csak beljebb.-mondta mi meg is fogadtuk beljebb mentünk majd jött Dan apja is köszönt mi is nekei apával pedig kezet fogtak.-gyertek az étkezőbe.-mondta Amanda és közben terelt is arra felé. Be mentünk az étkezőbe majd helyet foglaltunk. Velem szemben most Dan ült amiért majd hálás leszek neki. Meg beszélgetünk mielőtt Amanda hozta volna az élő étel. Persze hogy Henry töltött mindenkinek egy pohár vörös bort de mikor hozam került.

-én nem iszok.-montam mielőtt töltött volna egy pohár bort.

-hát rendben.-mondta Henry.

Amanda most hozza az előételt ami bruschetták voltak minden fele de nekem a tojásos bruschettától nagyon el kezdet émelyegni a gyomrom.

-elnézést de el kell menjek a fürdőbe.-mondtam majd fel áltam és szó szerint futottam a fürdőbe mert olyan hányinger tört rám. Mikor be mentem egyből a wécéhez rohantam és minden ki adtam ami bennem volt. Meg halottam hogy Amanda valamit kérdez anyumtól,hogy mi bajom lehet anyu csak azt mondja hogy valamivel el rontottam a hasam a reggel. Miután mindent ki adtam meg mostam az arcom és vissza mentem .

-jobban vagy drágám?-kérdezte Amanda.

-igen már jobban csak nem annyira bírom most a tojásos dolgokat.-mondtam lehet hogy ezzel el árultam magam mert tudja hogy nagyon szeretem a tojást. De látam az arcán is hogy selytene valamit. Miután ez még mondtam Amanda el is vitte a tojásos bruschetta.

-nem akartok fiúk valamit el mondani nekünk amit nem tudunk mert amikor veletek voltam terhes én is a tojásttól émelyegtem?-kérdezte Amanda a fiaira nézve na basszus én most le bugtam.

-Anya jól tudod hogy én nem lehetem mert a legjobb barátom és már szinte a kis hugomnak tekintem.-mondta Dan ezek után Amanda csak Bruce nézte de ő nem módot semmit csak a ételet piszkálta.

-Édes fiam te teherbe ejteted Keilat?-kérdezte az anya de erre Bruce fel ált az asztatol és ki ment a házból. Majd még hallottuk hogy a motrával el hajtot. De jól ment ez is.-úgy sajnálom Keila az ő nevében is.-mondta Amanda majd jött és meg ölelt.

𝚃𝚎𝚛𝚑𝚎𝚜 𝚕𝚎𝚝𝚝𝚎𝚖 𝚊 𝚜𝚣𝚘𝚖𝚜𝚣𝚎́𝚍 𝚜𝚛𝚊́𝚌𝚝𝚘́𝚕Where stories live. Discover now