Keila szemszöge:
Mikor haza értem csak a húgom volt itthon.
-szia!-köszönök de mielőtt köszönhetne nekem meg hozzá teszem.-az ősök hol vannak?-kérdeztem.
-szia nővérkém, az ősök el mentek valami üzleti útra de nyugi csak max 3 hétig lesznek el menve Dan szüleivel mentek el.-mondta en erre csak bolintottam és a konyha felé mentem mert éhes vagyok. Így hát ki vettem a hűtőből egy üveg savanyú uborkát és össze parkosított egy kis nutellaval. Hát ha nem lennék terhes most biztos össze hánynám magam de ez most ebben az időszakban egy fénységes étel/desszert.-fúj nővérkém ez hogy tudod meg enni?-kérdezte a húgom el szörnyedve. Én már be is fejeztem az evést és szobámba tartók de a húgom követ mi van már megint ki tervelve.
-rendesen húgom ja és még valamit szeretnél mondani hogy követel engem?-kérdezem
-ja tényleg vetem neked egy ajándékot ott van a szobádban meg nézed és fel veszed mert ez után el megyünk egyet csajos estét tartani.-mondta és én nagyon is örvendek ennek mer már rég volt az hogy csak mi ketten.
-rendben. -válaszoltam és be is mentem a szobámban . A szobámban az ágyamra re volt teritve egy nagyon aranyos és szép kismama ruha én ahogy még láttam egyből egy könnycseppet ejtettem. Én azonal fel is próbáltam és meg a tükörben néztem magam ez a ruha ki emeli a már nem is annyira kicsi pocakom na jó hatalmas hasam lett az elmúlt időszakban. De bátorságot véve magamon ki mentem a húgom elé és ez mondtam .
-azta de szép az én egyetlen nővérem. -mondta a húgom
-tényleg de te szebb vagy nálam.-mondom ezek után el is indultunk de egy nagyon szép és luxus étterembe mentünk de mikor meg állunk és a bejáratnál be megyünk én még pilatom Bruce az étterem közepén nagyon romatikusan fel volt díszítve a hely még konkrétan senki az ég adta világon senki. Az elején el akartam menni de a fránya szívem döntőt az agyam helyet és hát most itt állok és előttem az életem szerelme és a leendő gyermekeim apja. Ha bele gondolunk abba ami a szülinapi bulin történt vagy abba ,hogy mi lett volna ha meg nem történt volna ez köztünk akkor még lehet nem is beszélnénk egymással és én az ő szemében meg mindig csak a testvérének az egyik idegesítő barátja lennék de most itt vagyunk én mélységesen bele szeretem és szerintem és ha nem csal a megőrzésem akkor ő is így érez irántam.
Ez a ruham:
Az étterem:
YOU ARE READING
𝚃𝚎𝚛𝚑𝚎𝚜 𝚕𝚎𝚝𝚝𝚎𝚖 𝚊 𝚜𝚣𝚘𝚖𝚜𝚣𝚎́𝚍 𝚜𝚛𝚊́𝚌𝚝𝚘́𝚕
Romance𝑨 𝒏𝒆𝒗𝒆𝒎 𝑲𝒆𝒊𝒍𝒂 𝑬𝒗𝒂𝒏𝒔 𝑯𝒐𝒍𝒍𝒚𝒘𝒐𝒐𝒅-𝒃𝒂𝒏 𝒍𝒂𝒌𝒐𝒌 𝒂 𝒔𝒛𝒖̈𝒍𝒆𝒊𝒎𝒎𝒆𝒍 𝒆𝒔 𝒂 𝒉𝒖𝒈𝒐𝒎𝒎𝒂𝒍 𝑨𝒍𝒊𝒄𝒆. 𝑽𝒂𝒏 𝒆𝒈𝒚 𝒍𝒆𝒈𝒋𝒐𝒃𝒃 𝒃𝒂𝒓𝒂́𝒕𝒐𝒎 𝒆́𝒔 𝒎𝒂𝒋𝒅𝒏𝒆𝒎 𝒔𝒛𝒐𝒎𝒔𝒛𝒆́𝒅𝒐𝒎 𝑫𝒂𝒏𝒊𝒆𝒍 𝑫𝒂𝒗𝒊𝒔...