Keila szemszöge:
Hétfő van ami azt jelenti hogy, iskola. 7:05 kor az ébresztő óra borzalmas hangjára keltem.miutan fel keltem mentem a fürdőbe hogy el végezem a reggeli rutinomat. Miután végeztem át megyek a gardróbszobaba, hogy ki valasztjam a ruhámat.
Ruhának ezt választottam
A sminknek csak egy szempilaspirál,stusvonal és egy kis szájfényt raktam .
A hajamat pedig be göndöritetem. Mire mindenel kész lettem Daniel meg is érkezett. Meg utoljára le csekoltam magam a tükörben lehet, hogy kicsi túl ki öltöztem egy átlagos iskolai naphoz de én ilyen vagyok. Mindig is úgy öltöztem mintha bálba tartanék de mind1. Le mentem a lépcsőn és látam hogy már mindenki el van menve. Így fel kaptam a táskám és mentem is ki a házból. A ház előtt állt meg a kocsijával Daniel így már hozzá is sietem.-szia Daniel. -köszönök miután be ültem a kocsiba.
-szia készen állsz?-kérdezi én értem mire akkar célozni az iskola.
-persze már csak 1 hét van belőle azt csak ki lehet bírni.-mondtam
-Keila biztos ebbe akartál ma menni az iskolába?-kérdezte
-biztos miért nem tetszik?-kérdeztem mert tudom,hogy őszintén fog válaszolni.
-de tetszik csak nem túl kihívó minden pasi majd meg fog nézni.-mondta
-csak nézzenek.-mondtam
-ha te mondod.-hagyta annyiban a dolgot.
E közben meg is érkeztünk az iskolához. Daniel le parkolt a szokásos helyre. Mikor ki száltunk és el indultunk az iskola bejáratához tényleg mindenki meg nézet de engem nem nagyon zavart a dolog.
Az első órám biosz volt ami nagyon unalmas. De szerencsére el maradt 3 órám így hamarabb haza is értem. Mikor fel értem a szobámba kaptam egy értesítést. Meg is néztem egyik osztálytársam Markó el hívot randira. Értitek randizni fogok az osztályból az egyik leg menőb fiúval . Rögtön is írtam Danielnek hogy el újságoljam a nagy hírt. Ő csak egy jó tanácsot mondott, hogy vigyazak nehogy megbancson vagy át verjen. Ezt amúgy is észben tartom.
YOU ARE READING
𝚃𝚎𝚛𝚑𝚎𝚜 𝚕𝚎𝚝𝚝𝚎𝚖 𝚊 𝚜𝚣𝚘𝚖𝚜𝚣𝚎́𝚍 𝚜𝚛𝚊́𝚌𝚝𝚘́𝚕
Romance𝑨 𝒏𝒆𝒗𝒆𝒎 𝑲𝒆𝒊𝒍𝒂 𝑬𝒗𝒂𝒏𝒔 𝑯𝒐𝒍𝒍𝒚𝒘𝒐𝒐𝒅-𝒃𝒂𝒏 𝒍𝒂𝒌𝒐𝒌 𝒂 𝒔𝒛𝒖̈𝒍𝒆𝒊𝒎𝒎𝒆𝒍 𝒆𝒔 𝒂 𝒉𝒖𝒈𝒐𝒎𝒎𝒂𝒍 𝑨𝒍𝒊𝒄𝒆. 𝑽𝒂𝒏 𝒆𝒈𝒚 𝒍𝒆𝒈𝒋𝒐𝒃𝒃 𝒃𝒂𝒓𝒂́𝒕𝒐𝒎 𝒆́𝒔 𝒎𝒂𝒋𝒅𝒏𝒆𝒎 𝒔𝒛𝒐𝒎𝒔𝒛𝒆́𝒅𝒐𝒎 𝑫𝒂𝒏𝒊𝒆𝒍 𝑫𝒂𝒗𝒊𝒔...