Bruce szemszöge:
Mikor meg érkeztem az Evans házhoz egyből rohantam Keila szobája felé. Mikor oda ért el kezdtem kopogtatni de nem jött válasz, írtam vagy egy csomó üzenetet meg meg rengetegszer hívtam de válaszolt egyikre sem . A szobájának az ajtaja előtt állok és kérlelem ,hogy engedjen be mert minden meg tudok magyarázni. De semmi szó szerint nem történt semmi . Egy idő után Alicet látom fel jönni és én egyből hozzá rohanok és vagy egy millió kérdést teszek fel.
-Alice a nővéred itthon van?-kérdeztem kicsit félve, hogy nincsen itthon.-te hoztad el a meccsre és hoztad haza?-kérdeztem egy másik kérdést.
-ájj meg Bruce igen en vetem és hoztam Keilat,de itt a legfontosabb kérdés hogy mi a faszért csókolóztál avval a kurvával?-kérdezte idegesen na de jó ő is látam.
-esküszöm nem önszántából csókoltam meg ő cuppant rám mint egy pioca.-mondtam de mire be fejeztem a mondtatot egy nagyon égő érzést éreztem az arcom bal oldalán, egy pofot kaptam.-Au,ezt amúgy meg érdemeltem.-mondtam.
-mondjad de csak az igazat és ne hazudj nekem oké?-kérdezte én beteg egyet bolintotma hogy igen majd folytata-mond meg nekem szereted a nővéremet?-kerdezte az a kérdést amire már nagyon rég meg válaszoltam magamnak.
-igen tiszta szívemből szeretem mert ha nincs melletem olyan érzésem van mintha hiányozna valmi a szívemből,a nem látom vagy nem halom a hangját nem lenne értelme ah életemnek. Minden áron vele akarok lenni mert ha nincs melletem olyan érzés mintha nem kapnék levegőt és meg fuladok érted én nagyon bele zugtam a növéredbe Alice .-mondtam és közben el kezdtem sírni is .-és tudom hogy el csessztem tudom de nem úgy volt az ahogy kívülről látszott éppen akkor toltam el mikor Keila mellettünk volt és még látott érted ha most segítenél nekem hogy helyre tudjam hozni az meg köszönöm.-mondtam már már szinte könyörögtem neki.
-őszintének tűnt és ha ez mind igaz amit mondtál akkor menj nagyon gyorsan és szerezd vissza öt mert ő a szerelmed és a gyermekeid anyja de most sipirc és készülődni én pedig a többit intézem de menj vegyél neki ajándékot vagy tudom én is mit csak ne üres kezel menj oda és mond ezt a szemébe is és ha meg bocsát akkor nyert ügyed van és össze is tudtok majd költözni ha készen lesz a ház és majd együtt nevelitek fel a két szép csodát amit ti ketten össze hoztatok ,hogy én tudják majd nagyon sokat babázni. De most menj készülődni te szerelmes.-fejezte be a mondani valóját es még adót egy ölelés és en már mentem is a kocsihoz hogy meg vegyem a kellékeket. Én nekem pedig ekkor már tudtam is hogy mit akarok még akarom kérni a kezét. A feleségemnek akarom tudni életem szerelmet minél hamar de még előtt mielőtt fel teszem a kérdést ki szeretném engedsztelni. Így most első utam egy ékszerész üzletbe vezetett.
YOU ARE READING
𝚃𝚎𝚛𝚑𝚎𝚜 𝚕𝚎𝚝𝚝𝚎𝚖 𝚊 𝚜𝚣𝚘𝚖𝚜𝚣𝚎́𝚍 𝚜𝚛𝚊́𝚌𝚝𝚘́𝚕
Romance𝑨 𝒏𝒆𝒗𝒆𝒎 𝑲𝒆𝒊𝒍𝒂 𝑬𝒗𝒂𝒏𝒔 𝑯𝒐𝒍𝒍𝒚𝒘𝒐𝒐𝒅-𝒃𝒂𝒏 𝒍𝒂𝒌𝒐𝒌 𝒂 𝒔𝒛𝒖̈𝒍𝒆𝒊𝒎𝒎𝒆𝒍 𝒆𝒔 𝒂 𝒉𝒖𝒈𝒐𝒎𝒎𝒂𝒍 𝑨𝒍𝒊𝒄𝒆. 𝑽𝒂𝒏 𝒆𝒈𝒚 𝒍𝒆𝒈𝒋𝒐𝒃𝒃 𝒃𝒂𝒓𝒂́𝒕𝒐𝒎 𝒆́𝒔 𝒎𝒂𝒋𝒅𝒏𝒆𝒎 𝒔𝒛𝒐𝒎𝒔𝒛𝒆́𝒅𝒐𝒎 𝑫𝒂𝒏𝒊𝒆𝒍 𝑫𝒂𝒗𝒊𝒔...