31.𝑓𝑒𝑗𝑒𝑧𝑒𝑡

160 6 0
                                    

Keila szemszöge:

Ma van a fotózás de csak később előbb még el megyek a doktornőhőz egy rutin vizsgálatra de erről nem tud Bruce mert úgy volt ,hogy ma még tudom hogy fiúk vagy lányok vagy pedig egy fiú és egy lány babát hordók a szívem alatt. Én amúgy azt érzem, hogy nekem most fiaim lesznek. Én úgy voltam vele ,hogy a fotózáson fogja meg tudni hogy milyen a babáink neme. Így most a dokihoz megyek vagyis már meg is érkeztem. Egyből tudot fogadni.

-szia Keila-köszont és közben meg is öleltük egymást.-jöttél ultrahangra igen?-kérdezte és en el kezdtem hevesen bologatni. -ház akkor gyere kukancsuk meg a kicsiket. -mondta és közben ő helyet foglalt az ágy mellett lévő székben, én fel feküdtem az ágyra és egy kicsit fel tértem a bluzom és egy kicsit lenneb a nadrágom. -na nézük meg mutatják most,hogy milyen neműek egyébként egészségesek minden rendben van.-mondta majd így folytata. -Keila itt két egészséges kis fiú van.-mondta en pedig a boldogságtól be környeztem.

-úgy tudtam .-mondtam egy idő után erre a mondtatomra mind a ketten fel nevetünk.

-és hogy hogy egyedül jöttél?-kérdezte kíváncsian

-tudod nem szóltam, hogy ma is lesz vizsgalat így egyedül jöttem mert ma lesz ilyen kismama fotózás és ezzel a fotózáson fogom meg lépni azzal hogy fiai lesznek érted ez már a fotóval is meg van beszélve hogy milyen képet is szeretnék ahol ki derül a babák neme .-mondtam izgatottan.

-azta nem semmi vagy csajszi és milyen az a kép el magyarázzod?-kérdezte

-persze hát hogy is mondjam olyat szeretnék ,hogy amilyen ruhában vagyok aval kint a kertben vagy valami olyasmi és a hátam mögül pedig a fotós el indítsa a kék színű füstöt és remélem ennyiből csak le esik hogy fiai lesznek.-mondtam és az utolsó szónál egy kicsit nevetem.

-értem milyet akarsz hát drágám sok sikert na puszi.

-köszike szia en is puszillak .-köszöntem el én is es mar mentem is haza mert hát mindjárt kell meni a fotoshoz.

***
***

Már a fotósnál vagyunk már látunk pár képeket amik ilyenek lettek.

Na de most jön az a foto remélem jól sikerül

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Na de most jön az a foto remélem jól sikerül. Én be altam a helyemre a fotós pedig meg csinálta a kék füstöt és lőtt is pár képet. De amikor Brucera néztem azt véltem fel fedezni mintha el ejtett volna pár könnycseppet.

-mi a baj szerelmem?-kérdezem mint egy jóra való barátnő. De ő csak hozám jön és egy nagyon szenvedélyes csókba invitál.

-kincsem ez igaz mind a két baba fiú?-kérdezi miután el váltunk egymástól én pedig csak hevesen el kezdettem bologatni és mondogatta hogy ez bizony igaz. Ő is és én is nagyon boldogok voltunk/vagyunk.

 Ő is és én is nagyon boldogok voltunk/vagyunk

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ilyen lett a kép nekünk nagyon tetszik. Ezek után persze csináltunk meg képet de azokhoz már be öltöztünk kék színbe.

A fotózás után haza fele mentünk de nem abba az utcába kanyarodott be ahol én lakunk hanem ahol lesz majd a mi közös házunk de nem tudom miért ide megyünk ahelyet hogy haza vinne ezt nem értem igaz hogy meg én semmit nem látam a csak még mondták, ...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A fotózás után haza fele mentünk de nem abba az utcába kanyarodott be ahol én lakunk hanem ahol lesz majd a mi közös házunk de nem tudom miért ide megyünk ahelyet hogy haza vinne ezt nem értem igaz hogy meg én semmit nem látam a csak még mondták, hogy hol is van a telek. De csak ennyi semmi mást.

𝚃𝚎𝚛𝚑𝚎𝚜 𝚕𝚎𝚝𝚝𝚎𝚖 𝚊 𝚜𝚣𝚘𝚖𝚜𝚣𝚎́𝚍 𝚜𝚛𝚊́𝚌𝚝𝚘́𝚕Where stories live. Discover now