23.𝑓𝑒𝑗𝑒𝑧𝑒𝑡

252 4 0
                                    

Keila szemszöge:

Június 23-e van azzá ma kell menjek az orvoshoz. Most 7:00 órakor csörög az ébresztő hogy keljek fel na ez nálam nem ilyen fényes. Mikor meg szólalni az ébresztő én 3 percel hamarabb kellek és rohanok a wc-re mert ki kell adják magamból mindent. Úgy beszéltük meg Bruceal, hogy értem jön és együtt megyünk mert akár egy apasági vizsgálatot is. De ez a a hét hét valami borzasztó volt olyan sokszor volt hányingerem na meg persze hangulat ingadozásom hogy szegény hagymát sajnálom mert őt kínozta ezzel de most már nagyjából csak reggel van rosszullétem ami egy kicsit ki birhatob minth hogy egész nap rosszullét gyötörne. Ezalatt a két hét alatt egy kicsit már látszik is rajtam a terhesség vagyis azt mondják a szüleim és Bruce szülei igen Amanda majdnem minden nap itt volt és leste minden kívánságomat. Apa és Bruce apja pedig már azt szervezik hogy kersenek nekünk egy házat amit méh vehetünk és majd be költözünk. Ez alatt a két hét alatt amúgy sok minden történt Bruce is nagyon sok időt fordított rám ahoyg ideje volt itt volt nálam vagy például ha meg kívántam valamit vagy valami kellet akkor ő már rohant is hogy meg szereze igen el vagyok kényeztetve most. Na szóval térjünk vissza a reggelihez mikor rendbe szedtem magam be mentem a gardróbszobaba keresni valami outfitet mióta terhes vagyok nem hordok anyira testhez simuló ruhákat. Na meg a ruhatáram is meg változott be vásároltam terhes ruhákal most hogy később ne kelljen ezzel bajlódni. Most ezt a terhes outfitet választottam.

Ez jó lesz igen június van de már most nem bírom a hőséget igaz egyszer melegem van es egyszer meg fázok

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ez jó lesz igen június van de már most nem bírom a hőséget igaz egyszer melegem van es egyszer meg fázok. Amikor meg tudtam hogy terhes vagyok akkor május 31 volt így ki lehet számítani,hogy kb mikor várható a szülési dátum de ebbe még nem mentem bele úgy is most mondja meg a doktornő ha minden igaz. Mikor kész letem le mentem a nappaliba ahol húgom,Dan és Bruce várt rám.

-sziasztok!-köszöntem azt is el mondom nektek,hogy már nem úgy viselem a lépcsőzetes mint régen most jobb le fáraszt nem tudom mi lesz ha 8 vagy a 9 hónapban leszek.

-szia!-mondták egyszerre ez egy kicsit gyanús volt nekem valamiben sántitanak.

-hogy, hogy itt vagytok mind a hárman?-kérdeztem de szerintem nem nagyon fogok értelmes választ kapni.

-hát tudod en miért vagyok itt.-mondta Bruce amit én is értek de a másik kettő.

-én még itt lakok meg amúgy is ma kell menj a dokihoz igaz?-vázolta fel a hugom is de úgy tudom vagyis tegnap azt mondta hogy az egyik barátnőjével lesz egész nap.

-jó és te jó madárka?-kérdeztem Dan felé nézve ő bene meg ált egy kicsit a levegő.

-hát én csak jöttem meg nézni téged és hogy méh kérdezem hogy vagy?-mondta Dan. A beszélgetés abba is maradt mivel kellet mi induljunk. Az út a kocsiban normálisan telt meg beszéltünk mindent ami kellet és evel el is telt az út. Most érkeztünk meg a doktornő rendelőbe most várjuk a sorunkat.

𝚃𝚎𝚛𝚑𝚎𝚜 𝚕𝚎𝚝𝚝𝚎𝚖 𝚊 𝚜𝚣𝚘𝚖𝚜𝚣𝚎́𝚍 𝚜𝚛𝚊́𝚌𝚝𝚘́𝚕Where stories live. Discover now