5.𝑓𝑒𝑗𝑒𝑧𝑒𝑡

337 6 0
                                    

Na szóval tegnap rám írt Markó,hogy ma el megyek e vele randira. Úgy hogy miután végzek a suliból egyenesen megyek vásárolni a randira mert nincs olyan ruhám ami jó lenne . De ne haladjunk olyan előre. Most keltem úgy 2 perce de nincs kedvem iskolába menni . Ha menni kell akkor menni kell. Na már a gardróbszobaban is vagyok.
Mára az outfitem erre eset⬇️

De ma nem tudot Daniel értem jönni így egyedül kell menjek

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

De ma nem tudot Daniel értem jönni így egyedül kell menjek. Így hát a garázs felé veszem az irány. A garázsba be érve már csak az én kocsim van. Nem tagadom elég gazdagok vagyunk. Anyum egy divatcég tulajdonosa,apum pedig a váró legnagyobb cég tulajdonosa. Így nekem és a hugomnak mindenünk meg van sosem szenvedtünk hiány semmiben. Na de ennyit a szüleinkről. Így le vetem a kulcstartoról a kulcsot és be ültem a kocsiba, meg nyomtam a távirányítón a garázsajtot ami ki is nyílt,ki gurult a garázsból majd ismét meg nyomtam a távirányítón a kaput és már nyílt is a kapu ki mentem és már csukodott is be . Amúgy ilyen a szépségem

Ezt még a 17 szülinapomra kaptam de eddig nem használtam még egyszer se de most kíváncsi vagyok ,hogy mit fognak reagálni az iskola diákjai

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ezt még a 17 szülinapomra kaptam de eddig nem használtam még egyszer se de most kíváncsi vagyok ,hogy mit fognak reagálni az iskola diákjai. Le merem fogadni hogy az iskola ribancai csak e miatt fognak ma velem szóba állni mert azt hiszik ,hogy majd be engedem őket ebbe a gyönyörű kocsiba a nag, lószart fogom pont őket be engedi ne hogy azt hidd. Na de mindegy most kanyarodok be az iskola parkolojába. Na amit én látam, hogy úgy nézik a kocsimat de nem tudják meg ,hogy, kié mivel sötétített az ablakai így nem tudnak be látni. Meg is kaptam a tökéletes helyet a kicsikémnek. Mikor meg állok mindenki aki az udvaron volt egyből a parkolohoz sietet hogy néze meg ki a tulaja ennek a kocsinak mikor ki szálok a fiúk el kezdenek fütyülni és el ismerően bologatni. Igazából az egész napom abból ált, hogy a suli menő folyton velem lógtak és a barátom akart lenni. Na de a suli ribancai az valami külön szám én ezt nem hiszem el ezeknek tényleg nincs jobb dolguk na de mindegy .

𝚃𝚎𝚛𝚑𝚎𝚜 𝚕𝚎𝚝𝚝𝚎𝚖 𝚊 𝚜𝚣𝚘𝚖𝚜𝚣𝚎́𝚍 𝚜𝚛𝚊́𝚌𝚝𝚘́𝚕Where stories live. Discover now