35.𝑓𝑒𝑗𝑒𝑧𝑒𝑡

139 2 2
                                    

Bruce szemszöge:

Mivel holnap lesz Alice születésnapja így Keila annyira be van zsongva, hogy meg lepje a húgát egy bulival. Mindent is akkar csinálni de nem nagyon engedem ,hogy annyira ki fárasza magát. Azt tudni kell róla, hogy mindenből 110 %-ott akar nyujtani. De most az egyszer el fogadta ,hogy más is segítsen neki vagyis a bulit egy rendezvény tervező csinálja mert hát be valóta magának is ,hogy már nem nagyon tud sok dolgot.

Keila szemszöge

Anyira szép lesz a terem a bulira igen meg nagyon nincs kész de már csak apró mozanatokat csinálnak a szervezők. És az egészében az a legjobb, hogy Alice semmit nem sejt így nagyon majd nagyon nagy lesz a meglepetés neki . De már nagyon nekem nincs dolgom mert már majdnem teljesen kész a helyszín is ,így már én is csak pihenek igen én pihenek egy fantasztikus meglepetés buli előtt 1 nappal. Egy kicsit hihetetlen ez de nagy valószínűség annak,hogy a terheség egy kicsit meg változtatott. Most a nappaliban a kanapén ülök és olvasók a háttérben pedig halkan szól egy kellemes zene. Annyira el merültem az olvasásban,hogy meg azt se vettem észre, hogy Bruce haza jött. Lehet érdekel titeket ,hogy hol volt ha ma tartotak egy ilyen tesos ,,napot".

-na hát te tudsz pihenni is?-kérdezte meg lepődve miután le ült mellém a kanapéra

-igen miért ennyire hihetetlen?-kérdeztem de jól tudom a válasz nagyon ritka mikor egy ilyen eseményt szervezek és pihenek vagy csak nem aval foglalkozok de jól tudom most mit tudok csinálni és mit nem .

-hát igen. -mondta nevetve.

-na és hogy telt a tesos nap?-kérdeztem mert nekem ez hirtelen már igazából nem láttam sokszor őket együtt bulizni vagy szórakozni.

-jo telt el mentünk egyet motorozni meg még a bandát is újra össze hívtuk. -mondta

-az jó uh én is úgy mentem volna egyet motorozni annyira élvezem szabadnak érzem magam mikor a motron ülök és száguldók, na meg persze imádok meg kocsikázni is ez a kettő dolog ami nagyon be jön nekem.-mondtam neki lehet fura neki most hallani mert hát amikor át költöztünk a közös házunkba persze hogy nem hozatattam át apuval a motromat azt gondoltam most igyis úgyis nem tudok vele menni egy darabig.

- na jó te tényleg szeretsz motrozni?-kérdezte

-persze Bruce van is egy motrom majd ha meg születnek az ikrek akkor majd el megyünk egyet motorozni csak mi ketten egy randira.-mondtam tényleg nagyon szeretek motorozni. -Tudod nekem ez az egyik úgymond titkos szenvedélyem. Csak érted miután össze költöztünk és kiderült, hogy terhes lettem így el hanyagoltam és ezért is nem láttam értelmét annak hogy ide át hozzasam. -mondtam .

-csak nekem van ilyen menő feleségem.-mondta Bruce és közben adót egy homlokom egy puszit. -na de mutass egy képet ha van ,hogy milyen motrod van neked .-folytatta.

-egy perc és mutatók. -mondtam és közben elő vettem a telefonomat és már a galériában el is kezdtem keresgélni.

-hát ez lenne az én első szerelmem

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.


-hát ez lenne az én első szerelmem. -mondtma mikor oda adtam a telefonomat, hogy meg nézhese a képet.

-Hé nem is én vagyok az első szerelmed ?-kérdezte és kamu duzogást
tettetet.- ja és még miért nem tudtam én erről?-kérdezte

-hát mert meg nem került sorra ez a dolog így annyiba hagytam a dolgot és ezért nem említettem neked ezt .-mondtam az igazat.

-hát akkor itt az idő beszélgetni többet úgymond a múltunkról,mert te nem egy átlagos lány vagy ezek szerint így mindent meg szeretnék tudni rólad. Igaz sok dolgot már tudok de ezek szerint még nagyon sok nem tudok rólad és lehet te sem rólam .-fejezte be a kis monologjat hát tényleg igaza van még nagyon sok dolgot nem tud rólam és szeritem ez fordítva is így van .

-rendben kérdez e még válaszolok rá rendben?-csak ennyit mondtma rá mert hát mit tudnák mást mondani erre.

-meg van más titkos szenvedélyed vagy hobbid?-rögtön egy ilyen igaz már tudja miket szeretek mit nem ,mi a kedvenc szinem ,ételem, márkám, virágom meg az ilyen alap dolgok.

-igen az egyik kedvencem mikor 12 éves voltam akkor a fejembe vetem hogy én nagyon meg szeretnék tanulni karatézni,így hát be is írtak a szüleim és három évig keményen nyomtam.-vázoltam fel neki az életem egyik nagyon jó döntését úgymond. -Emlékszem mikor a öcséd törött orral ment haza?

-igen emlékszem és azt mondta nekünk hogy az egyik osztály társa volt mert be szólt neki .-na ezt nem tudtam, hogy ezt mondta Daniel a szüleinek és Bruce-nak .
-na várj te történt el az orrát ?-kérdezte döbbenten.

-igen mert valamin össze vesztünk így hát meg ütöttem ötett hát igen .-mondtam

-az amúgy komoly egy csajtól ezt nem gondoltam hogy te csináltad azt neki .-mondta röhögve. - lehet ez után meg gondolom minden mondtomat legalább kétszer mielőtt ki ejtem a számon. -mondta en még helyeslően bologatam.

-ja és ezért nem szólt hozzám úgy 2 napig addig bírta csak .-mondtam mosolyogva.
-és neked vannak titkos hobbid?-
kérdeztem most én.

- hát úgymond hobbi nem igazán inkább hülye ötlet úgy 6 évesen még akartam tanulni baletezni igen tudom ,hogy hülyén hangzik de híd el nem csak  lányok mehetnek baletezni.-fejezte be na hát azt meg néztem volna ahogy Bruce baletezik.

-en ezért nem ítélek el de azért még néztem volna .-mondtam.

-na és neked volt e olyan kívánságod amit nem kaptál meg a szüleidtől?-kérdezte.

-igen volt nem is olyan rég 17 évesen akartam egy kígyót háziállatnak. Csak sajnos nálunk a családban rajtam kívül fel tőle ,így hát nem kaptam meg de most hogy mondom lehet be szerzek egyet .-mondtam és  kíváncsian vártam a reakcióját.

-az ki van zárva hogy ebben a házban egy kígyó is lakjon. -kezdett el kicsit zavarodottan beszélni. -nem érdekel hogy terráriumban fog élni de akkor sem lehet ebben a házban kígyó mert mert ez a egyik  legnagyobb félelmem. -fejezte.

-nyugi nem lesz kígyó csak azért mondtam mert kíváncsi voltam a reakciódra de ezek szerint te is félsz tőle mint a szüleim és a húgom. -mondtam hogy egy kicsit meg nyugtasam ami be jött mert már egy kicsit nyugodtabban ül a kanapén.

-Jaj de jó már meg nyugodtam de azért kutyánk lehet majd csak legyenek nagyobbak a fiúk és akkor nem látom akadályát egy kis kutyának. -mondta

-de jó majd lesz kivel játszhatnak a fiúk. De azért már ideje lenne két nevét keresni a babáknak mert már csak 1 hónap és meg születnek nehogy aztán a kórházban keljen egy hírtelen nevet ami eszünkbe jut és majd később meg bánjunk.

-ezt már én is akartam mondani. -mondta ő is .

𝚃𝚎𝚛𝚑𝚎𝚜 𝚕𝚎𝚝𝚝𝚎𝚖 𝚊 𝚜𝚣𝚘𝚖𝚜𝚣𝚎́𝚍 𝚜𝚛𝚊́𝚌𝚝𝚘́𝚕Où les histoires vivent. Découvrez maintenant