21.𝑓𝑒𝑗𝑒𝑧𝑒𝑡

263 4 0
                                    

Bruce szemszöge:

Ezek szerint lesz egy gyerekem nem lehet ez igaz. Én mindig vigyázok de ezt már nem bírtam ott maradnia így mat egy jó órája csak megyek a motorral ki kel szellőztesem a fejem. De én még nem nagyon hiszem hogy ez a hír valós lenne. De ezt nagyon gyorsan ki kell deríteni meg az is benne van hogy nem is én vagyok a gyerek apja. Még egy egy kicsit matrózok aztán haza megyek és rá írok Keila- ra,hogy küldje át ,hogy mi bizonyítja hogy terhes és hogy bele egyezik egy apasági vizsgálatra.
***
***

Most értem haza a szüleim már alszanak mivel mindjárt éjfél van. Remélem hogy Keila meg nem alszik és látni fogja ,hogy írtam neki.

Bruce:
Szia Keila alszol már?

Keila:
Még nem miben segíthetek?

Bruce:
El küldenéd a terhességi tesztekrol egy fotót?

Keila:
Persze itt vannak:

Bruce:És ez tényleg igaz?

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Bruce:
És ez tényleg igaz?

Keila:
Igen Bruce tényleg terhes vagyok még voltam orvosnál is az is meg alapította hogy állapotos vagyok.

Bruce:
Keila biztos hogy az én gyerekem a nem bánád szeretnék egy apasági vizsgálatot.

Keila:
Persze benne vagyok hogy ez kell hogy el híd, hogy te vagy az apja a gyereknek.

Bruce:
Rendben Keila mikor kell menj legközelebb az orvoshoz?

Keila:
Két hét múlva kell menjek és akkor jössz te is és kérünk egy apasági vizsgálatot.

Bruce:
Rendben de most hagylak pihenni jó éjt

Keila:
Neked is ♡

Miután le tettem a telefont az éjjeliszekrényre csak a plafont bámultam és gondolkoztam. Mivan ha tényleg az én gyerekem akkor én apa leszek. Dehogy az nem lehetséges hogy én legyek az apja vagy de?. Ezek a gondolatok jártak a fejemben. De ha mégis az enyém akkor lenne egy édes kis fiam vagy lányom.



𝚃𝚎𝚛𝚑𝚎𝚜 𝚕𝚎𝚝𝚝𝚎𝚖 𝚊 𝚜𝚣𝚘𝚖𝚜𝚣𝚎́𝚍 𝚜𝚛𝚊́𝚌𝚝𝚘́𝚕Donde viven las historias. Descúbrelo ahora