Keila szemszöge:
Miután haza jöttem az étteremből anyira mérges voltam. Nem is tudom hogy kire voltam legjobban ideges mert azért Markora is mérges voltam hogy így hagya magát hogy más irányítsa nem is értem. Na de Bruce mi a faszt képzel magáról,hogy ő mondja meg, hogy kivel randizak és kivel nem na ne már nem a testvérem. Most meg is mondom neki.
📞📞📞
-halo törpilla. -szólalt meg a telefonba.
-szia 1. kurvára ne hívj így, 2.mi a jó bűdös francot képzelsz, hogy nem engeded hogy randizak Markoval.-kezdtem el veszekedni.
- hékás nem beszélsz velem így ja és a randival kapcsolatban ő nem hozzád való.-mondta Mr.faszfej
-mi az hogy nem hozzám való na de akkor mond el hogy ki való hozzám.-mondtam neki de lehet hogy ezt egy kicsit túl hangosan.
-hát azért nem hozzád való mert egy elég pöcsfej szerintem. Ja és hogy ki való hozzád szerintem csak én lehetek az.-mondta olyan önelégeten.
-akkorra egy egoista faszkalap vagy, fúj hogy te hozzám való vagy nem.-mondtam neki még mérgesebben.
- először is mosdt ki a szád mert nagyon csúnyán beszél velem amit a helyedben nem tennék. -mondta fu ez le fáraszt idegileg.
-nem úgy beszélek ahogy akarok nem szólsz bele.-mondtam de még hozzá tettem.- na szia te baromarcú majom.-köszöntem is el de mielőtt meg tudott volna szólni rá nyomtam a telefont.
YOU ARE READING
𝚃𝚎𝚛𝚑𝚎𝚜 𝚕𝚎𝚝𝚝𝚎𝚖 𝚊 𝚜𝚣𝚘𝚖𝚜𝚣𝚎́𝚍 𝚜𝚛𝚊́𝚌𝚝𝚘́𝚕
Romance𝑨 𝒏𝒆𝒗𝒆𝒎 𝑲𝒆𝒊𝒍𝒂 𝑬𝒗𝒂𝒏𝒔 𝑯𝒐𝒍𝒍𝒚𝒘𝒐𝒐𝒅-𝒃𝒂𝒏 𝒍𝒂𝒌𝒐𝒌 𝒂 𝒔𝒛𝒖̈𝒍𝒆𝒊𝒎𝒎𝒆𝒍 𝒆𝒔 𝒂 𝒉𝒖𝒈𝒐𝒎𝒎𝒂𝒍 𝑨𝒍𝒊𝒄𝒆. 𝑽𝒂𝒏 𝒆𝒈𝒚 𝒍𝒆𝒈𝒋𝒐𝒃𝒃 𝒃𝒂𝒓𝒂́𝒕𝒐𝒎 𝒆́𝒔 𝒎𝒂𝒋𝒅𝒏𝒆𝒎 𝒔𝒛𝒐𝒎𝒔𝒛𝒆́𝒅𝒐𝒎 𝑫𝒂𝒏𝒊𝒆𝒍 𝑫𝒂𝒗𝒊𝒔...