22.𝑓𝑒𝑗𝑒𝑧𝑒𝑡

250 4 0
                                    

Keila szemszöge:

Miután a vacsora le járt és haza jöttünk akkor el mentem a fürdőbe egy nagy foro fürdőt venni ezt úgy kell érteni hogy egy kád meleg vízben teszek fürdő sót vagy fürdő bombát és abban áztatott magam. Az én időmet a telefonom pityegése zavarta meg. Drága Bruce barátunk írt hogy:

Bruce:
Szia Keila alszol már?

Keila:
Még nem miben segíthetek?

Bruce:
El küldenéd a terhességi tesztekről egy fotót?

Keila:
Persze itt vannak:

Bruce:És ez tényleg igaz?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Bruce:
És ez tényleg igaz?

Keila:
Igen Bruce tényleg terhes vagyok még voltam orvosnál is az is meg alapította hogy állapotos vagyok.

Bruce:
Keila biztos hogy az én gyerekem a nem bánád szeretnék egy apasági vizsgálatot.

Keila:
Persze benne vagyok hogy ez kell hogy el híd, hogy te vagy az apja a gyereknek.

Bruce:
Rendben Keila mikor kell menj legközelebb az orvoshoz?

Keila:
Két hét múlva kell menjek és akkor jössz te is és kérünk egy apasági vizsgálatot.

Bruce:
Rendben de most hagylak pihenni jó éjt

Keila:
Neked is ♡

Ezeket az üzeneteket írtuk egymásnak. Majd le tettük én pedig ki száltam a kádból meg
számítottam magam majd a hajam is és fel vettem a pizsamam ami egy nagy pólóból és egy fehérneműből áll. Mikor el végeztem a esti rutinom be feküdtem az ágyba és rögtön el is nyomott az álom amióta terhes vagyok rengeteget tudok aludni de tényleg.

Másnap reggel is rosszullétel indítottam a napom. Miután rendbe szedtem magam ki választottam egy lazább outfitet. Majd egy kicsit rendben szedtem a szobám. Mire készen lettem a takaritással hívot Daniel hogy nem megyünk el valahova.
Én mondta neki hogy most nagyon meg ennék egy fagyit így el mentünk fagyizni. Pár perc múlva meg I érkeztünk a fagyizoba. Éj egy mentás fagyit kértem Daniel pedig citromos fagyit. Szóvá tette hogy meg szeretem a mentás fagyit mert eddig évvel a fagyival ki lehetett volna kergetni a világból. Hát ne ez is a terhességel jár amit szeretek az nem bírom meg enni és amit nem azt pedig nagyon kívánom és nagyon fura étel kobinációkat eszek.

𝚃𝚎𝚛𝚑𝚎𝚜 𝚕𝚎𝚝𝚝𝚎𝚖 𝚊 𝚜𝚣𝚘𝚖𝚜𝚣𝚎́𝚍 𝚜𝚛𝚊́𝚌𝚝𝚘́𝚕Where stories live. Discover now