Keila szemszöge:
Miután haza jöttünk a vásárlásból és ki pakoltunk mindent a kocsiból és haza is indultam hogy el tudjak készülni,úgy gondoltam,hogy a ruhám és a cipőm az ilyen fehér csillámos színű a hajam be göndöritetem és fel csatoltam egy kicsit a sminkemet is a ruhámhoz igazitotam több kevés sikerrel.
Miután el készültem és a családom is akkor már csak a Davis családra vártunk, hogy meg jöjjenek. Anyukám ki tett magáért mind mindig. Jön lefele a hugom de mikor meg látom ki kerekedik a szemem.
-te hogy nézel ki?-kérdezem tőle mert nem egy vacsorához van öltözve.
-hát jól mi a baj ezzel a ruhával ez egy sima hétköznapi ruha. nem jó?-mondja a hugom a ruhára mutatva és meg meg is kérdezi.
-hát nem éppen egy vacsorára ez nem olyan vacsora Alice. -mondom de mikor be fejezem meg fogom a kezét és a szobámba kezdem húzni.-gyere én adok egy szép ruhát ha kell még a sminkedet is meg csinálom.-mondtam mire ő csak még ölelt annyira szeretem .
El is kezdtem kutatni hoza való ruhát mivel Alice úgy kab 1 hónapja a haját meg festette szőkére és le vágta a vállig így neki csak kivasaltam a ruhája pedig kék színű így a cipő és a smink is olyan színű minta a ruhája. ⬇️- tetszik?-kérdeztem Alice miután kész létünk mindennel és már csak a tükörben nézi magát.
-Hát nővérkém nagyon tetszik esküszöm ezek után te leszel az én személyi divat tervezőm.-mondta mire en nagyon boldog lettem hogy ennyire tetszik az alkotásom.
-meg egyszer nagyon hálás vagyok hogy ilyen nővérem van még egyszer is nagyon boldog születésnapot Keila. Nem is tudom mi lesz ha el költözöl majd innen anyira üres lesz nélküled a ház.-mondta igen úgy volt tervezve ha fel vesznek az egyetemre akkor el költözök.
-nem lesz semmi ha el költözök téged is viszlek magammal ne félj nem fogsz ilyen könnyen meg szabadulni tőlem.-mondtam viccelődve. Ezek után le mentünk mert meg jöttek Davis család és hát kell üdvözölni.
YOU ARE READING
𝚃𝚎𝚛𝚑𝚎𝚜 𝚕𝚎𝚝𝚝𝚎𝚖 𝚊 𝚜𝚣𝚘𝚖𝚜𝚣𝚎́𝚍 𝚜𝚛𝚊́𝚌𝚝𝚘́𝚕
Romance𝑨 𝒏𝒆𝒗𝒆𝒎 𝑲𝒆𝒊𝒍𝒂 𝑬𝒗𝒂𝒏𝒔 𝑯𝒐𝒍𝒍𝒚𝒘𝒐𝒐𝒅-𝒃𝒂𝒏 𝒍𝒂𝒌𝒐𝒌 𝒂 𝒔𝒛𝒖̈𝒍𝒆𝒊𝒎𝒎𝒆𝒍 𝒆𝒔 𝒂 𝒉𝒖𝒈𝒐𝒎𝒎𝒂𝒍 𝑨𝒍𝒊𝒄𝒆. 𝑽𝒂𝒏 𝒆𝒈𝒚 𝒍𝒆𝒈𝒋𝒐𝒃𝒃 𝒃𝒂𝒓𝒂́𝒕𝒐𝒎 𝒆́𝒔 𝒎𝒂𝒋𝒅𝒏𝒆𝒎 𝒔𝒛𝒐𝒎𝒔𝒛𝒆́𝒅𝒐𝒎 𝑫𝒂𝒏𝒊𝒆𝒍 𝑫𝒂𝒗𝒊𝒔...