Egyszer ki jött egy nővér és mondta a nevem és hogy a doktornő vár. Ez után be mentünk a rendelőbe.
-szia Keila örülök hogy újra láthatlak.-köszönt a doktornő és egyben a barátnőm mert nagyon rég ismerjük egymást így meg bízok benne.
-szia Victoria!-köszöntem en is és le ültünk az asztala előtti székekre.
-miben segíthetek?-kérdezte ezt minden egyes alkalommal meg kérdezi.
-tudod jöttem a terhességi kontroll vizsgálatra és meg szeretnénk egy apasági vizsgálatot is ha lehetséges.-mondtam és látam Victoria arcán hogy vete amit mondtam és már el is kezdet valami papírokat keresgélni.
-ő lenne az apa.-nézet Brucera én csak bolintottam de még hozzá tete azt a mondtatot.-ja és nem hiszi el hogy ő lenne a gyerek apja és ezért kért egy apasági vizsgálatot igazam van?-kérdezte én erre nem válaszoltam.
-hiszek neki csak biztosra akarok menni.-mondta Bruce erre a doktornő csak bólintott.
-Hát akkor rendben gyere Keila nezuk meg a babát őn is jön apuka?-kérdezte Brucetol ő csak egyet bólintott és jót is velünk.-fekugy fel és tűrd lentebb a nadragod, rendben most egy kis ideig hideget fogsz érezni mivel egy gélt rakok a hasadra. Tényleg hideg van egy picit a gél de el is múlt par perc múlva egy kicsi baba jelent meg a monitoron.-látják ott van a pici babszem.-mondta és közben a monitoron mutata.
-oh istenem milyen pici-mondta és a szemmem egy kicsit könnyes is lett.
-Várjunk egy kicsit itt még van valmi.-mondta a doktornő majd a monitort figyeltük az egészen majd meg szólalt.-látják ott van egy másik baba ikreket vár Keila.-mondta en le fagytam hogy egyszer 2 gyerek azta de még értem mért a családunkban elég gyakran elő fordult az iker terhesség.
-ez biztos?-csak ennyit tudtam kérdezni. Majd rá pillantottam Brucera az ki kerekedett szemekel bámulta a monitort.
-ez biztos Keila néz ott van a másik baba csak nagyon el volt bújva.-mutata körbe a monitoron ahol ott van a másik baba.Hát akkor tényleg ikerink lesznek azta.Ezek után vet DNS mintát és el küldte a laborba egy apasági tesztre így az 5 nap múlva jön csak még az eredmény ezt mondta az doktornő. Ezek után haza mentünk vagyis engem haza hozott ő pedig el ment valahova de nem mondta el hogy hova is megy igazán.
Mikor haza értem a hugom éppen egy filmet nézet így én is csatlakoztam hozzá.-na hogy ment a dokinál?-kérdezte és meg állította a filmet is,én csak a táskámból ki vetem az ultrahang képeket és neki adtam és közben mondtam is hozzá.
-ez a kisbabákrol egy kis képecskek ja és a doktornő azt mondta hogy mak egészségesek vagyunk.-mondtam a húgom el kezdte elemezni a képeket.
-Várj babák?.-ennyit mondott és nagyon meg volt lepődve.
-keten vannak vagyis ikreket várok.-mondta ő el mosolyogtam de tudom mit gondol,hogy nem lesz könnyű az ikrekel evel én is tisztában vagyok.
-azta Keila ez nem semmi hír és hogy reagált erre Bruce?-kérdezte
-Hát ő is le volt fagyva mint én de neki meg ki 8s volt kerekedett a szemme és úgy nézte a monitort.-mondta és a mondtam második felén Alice fel nevetett így én is kuncogtam egy kicsit.
-és az apasági vizsgálatot mi van?-kérdezte
-azt is meg csináltuk de arra kel meg várni úgy 5 napot.-mondta.-na de most fel megyek a szobámba eléggé el fáradtam.-mondtam majd fel mentem a szobámba és le döltem az ágyba. El is nyomott az álom csak arra ébredtem meg hogy a telefon folyamatosan csörög meg néztem ki az aki nem hagy aludni meg is néztem az órát este 6 óra van azt én tényleg jól el aludtam.
📞📞
-Halo.-szóltam bele a telefonba miután fel vettem.
-hal istennek hogy fel veted már azt hogy valami bajod eset.-szólalt meg a vonal másik végén Bruce. Adódik értem nem az képtelenség.
-mind halad jól vagyok még valamit szeretél volna mondani vagy ennyit.-mondta egy kicsit flegma nem szeretem mostanában ha valaki fel kell mikor alszok.
-most miért vagy ilyen velem?-kérdezte de majd még szólalt egy kis szünet után. -várj te éppen aludtál ezért vagy most velem ilyen mert fel kelltetelek?-tete fel egy újabb kérdést.
-kérdésedre a válasz igen aludtam és nem nagyon szeretem ha valaki fel kelt amikor alszok.
-bocsi baba nem akartalak fel kelten csak aggódtam értetek.-mondta o akkor tényleg aggódott értem es a baba miatt de kedves meg ő nem hit nekem hogy tőle van a baba vajon most mi a fene változót meg benne.
-nem baj.-mondtam-Bruce el hiszed már,hogy te vagy az apja a gyerkekenek?-kérdeztem mert szerintem már ő is fel fogta hogy tőle vannak a gyerekek mert az ő családjában is minden második nemzedek ikrek voltak .
-most már igen de azért az elején is el hitem de nem tudtam akkor fel fogni de most már sikerül fel dolgoznom a gondolatot hogy én bizony apa leszek.-mondta és a hangjából le lehet szűrni hogy nevet és boldog.
-na ennek örülök te butus na de én megyek visza aludni szioka.-köszöntem el
-szia Jó éjt Baby.-köszönt el ő is és le rakta a telefont.
BẠN ÄANG Äá»C
ðððððð ðððððð ð ðð£ðððð£ðÌð ðððÌðððÌð
Lãng mạnðš ððððð ð²ðððð ð¬ðððð ð¯ðððððððð -ððð ððððð ð ðððÌððððððð ðð ð ðððððððð ðšðððð. ðœðð ððð ððððððð ððððÌððð ðÌð ðððð ððð ðððððððÌð ðð ð«ððððð ð«ðððð...