27.𝑓𝑒𝑗𝑒𝑧𝑒𝑡

192 5 0
                                    

Keila szemszöge:

Úgy érzem magam mintha ki lennék használva. Már be ültünk a kocsiba és haza fele tartunk a hugom vezet mert én most ilyen állapotban nem tudok az útra koncentrálni. Mikor ki jöttünk a stadionból. Én ezt nem fogom végig csinálni nem is akarom hogy a szemem elé kerüljön az a féreg.

Most fordultunk fel a házunk fel járojához. Mikor a kocsi meg alt Én egyből ki szaltam és be mentem a házba onnan is a szobámba és be 8s zártam az ajtót. Igazából már nem sírtam csak úgy el voltam.
Ja és még nagyon nagy dolog fog ma ki derülni mivel még kaptam az apasági vizsgálat eredményét is. Meg nem nyitottam ki mert a reggel úgy gondoltam hogy majd együtt. Én persze 100% tudom hogy Bruce a gyerekeim apja de hát most úgy örülnék ha mást mutatna az eredmény. Le feküdtem a ágyamba és rögtön el is nyomott az álom. Arra ébredek meg,hogy valamelyik szó szerint folyamatosan kopogtat hát ez nem annyira kopogtatásnak nevezném inkább dörömbőlésnek nevezném. Majd még halok egy hangot az ajtó másik oldaláról.

-kérlek Keila nyisd ki az ajtót.-könyörgött Bruce, de én nem foglalkoztam vele inkább el kezdtem a telefonomat nézni amin volt vagy 40 üzenet Danieltől,na de vagy 135 üzenetem Brucetól azta ez valami rekord számnak számít gondoltam magamban. Nem válaszoltam a Bruce üzeneteire csak a Danielnek írtam, hogy itthon vagyok minden rendben és majd jöjjön át. De aztán let egy nagyon jó ötletem az én szólnak az erkélye úgy let tervezve hogy van egy lefele vezető lépcső szerűség. Így hát írtam egy üzenetet Danielnek na meg a hugomnak,hogy el mentem itthonról de ne szóljanak Brucenak. E közben Bruce meg mindig az ajtó túl oldalán volt és még mindig kérlelt hogy nyisam ki az ajtót és ő majd el magyarázza mit is látam ott potosan.

Keila:
Dan úgy kb. 20 perc és a hozzátok előtt leszek megyünk egyet sétálni és akkor mindent el mondok de ne mond el Brucenak tartsad a szádat ha ezt meg mondod neki esküszöm az élő Istenre hogy megy nyuzlak.-írtam meg neki lehet egy kicsit meg is fenyegetem ezzel a üzenetel de így legalább nem fogja el kotyogni.

Daniel:
Rendben nem mondom el mert meg jesztetel évvel azuzenetel akkor találkozunk 30 perc múlva.-jót meg a válasz én erre csak egy like küldtem és már el is indultam az utam fel sikerült is így most a házunk hátsó kijáratánál mentem ki és most tartok Danielékhez.

Meg is érkeztem fel hívtam mielőtt ide ettem volna így most csak a kocsiba felé tartunk és már el is indultunk egy fagyizo felé.

Meg vettük a fagyijainkat és mi közben el fogyasztottuk a fagyijainkat meg is beszéltünk minden az autó alatt le némitotam a telefonomat csak a fontos telfonszamokat fogom meg hallani mikor hívnak azok nem mások mint anyu,apu és a hugom.

𝚃𝚎𝚛𝚑𝚎𝚜 𝚕𝚎𝚝𝚝𝚎𝚖 𝚊 𝚜𝚣𝚘𝚖𝚜𝚣𝚎́𝚍 𝚜𝚛𝚊́𝚌𝚝𝚘́𝚕Where stories live. Discover now