-Másért zavartam el,ja és Boldog szülinapot Baby.-mondta majd a gondolataimal ott hagyott.
Folyton ez járt a fejemben az a becenév ahogy szólított nagyon fura. Ez egész este csak ezen agyaltam hogy miért mondta ezt. Másképpen a buli nagyon jól sikerült és lehet hogy én nagyon túlságosan fogyasztottam az alkoholt. Igen nagyon sokat ittam az este folyamán.
Másnap iszonyatos fejfájással keltem és nem emlékszem nagyjából semmire. Fel ültem az ágyba és körül néztem ez csak vicc úgy vagy még mindig álmodok. Mert ez bizony nem Daniel szobája. Ekkor még nem nagyon tudom hogy melyik szoba is ez vagy kié. Nem ez a legnagyobb problémám nincs meg a ruhám teljesen meztelen vagyok. És ekkor éreztem egy kis mozgolodást mellettem oda néztem és lefagytam. Na ez nagyszerű le feküdtem Bruceal. Meg ő javában aludot így szép óvatosan ki másztam az ágyból majd meg találtam a ruhám a földön fel vetem majd óvatos léptekkel ki mentem egyenesen át a legjobb barátom szobájába. Mikor be léptem Dan minden tudó mosolyal nézet rám.
-ne mondj semmit!-jelentettem ki.Majd le ültem az ágyra ő pedig a kezembe nyomot egy kis szatyor életmentő dolgot másnaposság ellen.-köszön életmentő vagy.-mondtam
-ja és amúgy hol aludtál?-kérdezte de szerintem már úgyis tudja.
-na vajon hol, a tesóddal.-mondtam és le döltem az ágyra ő eközben a fölébe ült. -ja meg valami többet ne hagy inni.-mondtam és közben a mutató ujamat fel mutatam.
-rendben.-modta de el kezdet nevetni mire en értetlen fejet vágtam. De aztán meg szólalt.-tudtam ,hogy hol aludtál az éjjel már amennyit aludtál olyan hangosak voltatok. Ja és remélem védekeztetek mert hanem akkor agyon kell verjem a bátyám amiért fel csinált.-modta és nagyon komoly arcal. De én el kezdtem gondolkodni,hogy tényleg védekeztünk vagy nem de nem emlékszek semmire és remélem, hogy majd Bruce se emlekszik semmire. De ekkor még nem tudtam hogy meg fog változni teljesen az életem.
YOU ARE READING
𝚃𝚎𝚛𝚑𝚎𝚜 𝚕𝚎𝚝𝚝𝚎𝚖 𝚊 𝚜𝚣𝚘𝚖𝚜𝚣𝚎́𝚍 𝚜𝚛𝚊́𝚌𝚝𝚘́𝚕
Romance𝑨 𝒏𝒆𝒗𝒆𝒎 𝑲𝒆𝒊𝒍𝒂 𝑬𝒗𝒂𝒏𝒔 𝑯𝒐𝒍𝒍𝒚𝒘𝒐𝒐𝒅-𝒃𝒂𝒏 𝒍𝒂𝒌𝒐𝒌 𝒂 𝒔𝒛𝒖̈𝒍𝒆𝒊𝒎𝒎𝒆𝒍 𝒆𝒔 𝒂 𝒉𝒖𝒈𝒐𝒎𝒎𝒂𝒍 𝑨𝒍𝒊𝒄𝒆. 𝑽𝒂𝒏 𝒆𝒈𝒚 𝒍𝒆𝒈𝒋𝒐𝒃𝒃 𝒃𝒂𝒓𝒂́𝒕𝒐𝒎 𝒆́𝒔 𝒎𝒂𝒋𝒅𝒏𝒆𝒎 𝒔𝒛𝒐𝒎𝒔𝒛𝒆́𝒅𝒐𝒎 𝑫𝒂𝒏𝒊𝒆𝒍 𝑫𝒂𝒗𝒊𝒔...