Bruce szemszöge:
Ez a nap valami fantasztikus volt,és az a kis meglepetés amit Keila szervezet meg a fotózásra nagyon meglepett vele. És hát nekem is van egy meglepetésem mert hát ő meg nem tudja de készen van a mi kis házunk. O nem nagyon tudta mikor is vettem/vettük a telket mert hát már egy kicsit régebben és hát ezért készült el ilyen hamar a álom háza/házunk ez idő alatt meg tudtuk hogy mind kettőnk ízlése meg egyezik így hát ez könnyű volt. Apám tegnap mondta nekem ,hogy készen lett a ház igen miután el keztek a házunk építését egyből mondtam na meg apám is hogy húzanak bele a munkába így lett kész idő előtt. Meg kell ,hogy valljam nagyon szép lett a végeredmény. Így miután le járt a fotózás úgy döntöttem hogy meg mutatom neki a mi közös otthonukat.
Teljes egészében így néz ki a ház kívülről és belülről:
Persze lesz még baba szoba is de azt még nincs nagyon kész mivel én eddig nem tudtam hogy mind a két baba kisfiú.
De most ,hogy már tudom bele is kezdek a szoba elkészítésében.Mikor rá jött Keila is hogy ez lesz az új otthonunk és hogy el készült latam az arcán a kíváncsiságot. Mikor fel mentem a kocsival a feljárora ő egyből meg is szólalt hogy.
-ez a mi házunk?-kérdezte egyből és egy gyermeki kíváncsiságal nézet a házra.
-igen szerelmem ez a mi házunk.-mondtam igazából már úgy tervezem hogy akkor holnap költöznénk be. Ja és az összes autónkat ide hoztam vagyis 4 autót igen ja és 2 motort mert hát én is szeretem és meg is lepődtem amikor még láttam ,hogy Keilanak is van és nagyon szereti így van még egy közös szenvedelyünk.
-ilyen hamar kész lett?-jött meg egy kérdés olyan cuki .
-hát be kell valljam neked hogy igen ilyen hamar kész lett mert ki kötöttem az építészeknek hogy nagyon hamar legyen kész a mi közös házunk mert amióta a szülinapi bulin össze melegedni amire lehet te nem nagyon emlékszel de én tisztán emlékszek mindenre és azóta kezdtem el érezni irántad valamit csak még magamnak nem akartam be ismerni de hát igyis úgyis a sors úgy akarta ,hogy mi együtt legyünk és ennek én nagyon örülök mert nagyon szeretlek és már úgy egy jó ideje teljesen beléd zúgtam. -mondtma majd a végén a nyakamba ugrott én pedig nem habozás jó szorosan meg öleltem mint ha ez lenne az utolsó ölelés, majd meg csókoltam. Ezek után be mentünk es én mint jó pasi be mutattam mi hol van ő pedig le volt hivatva nagyon tetszett neki minden végül úgy döntöttünk hogy itt alszunk a mi saját otthonunkban és már holnap el is kezdjük a baba szoba elkészítése és be rendezéselét.
YOU ARE READING
𝚃𝚎𝚛𝚑𝚎𝚜 𝚕𝚎𝚝𝚝𝚎𝚖 𝚊 𝚜𝚣𝚘𝚖𝚜𝚣𝚎́𝚍 𝚜𝚛𝚊́𝚌𝚝𝚘́𝚕
Romance𝑨 𝒏𝒆𝒗𝒆𝒎 𝑲𝒆𝒊𝒍𝒂 𝑬𝒗𝒂𝒏𝒔 𝑯𝒐𝒍𝒍𝒚𝒘𝒐𝒐𝒅-𝒃𝒂𝒏 𝒍𝒂𝒌𝒐𝒌 𝒂 𝒔𝒛𝒖̈𝒍𝒆𝒊𝒎𝒎𝒆𝒍 𝒆𝒔 𝒂 𝒉𝒖𝒈𝒐𝒎𝒎𝒂𝒍 𝑨𝒍𝒊𝒄𝒆. 𝑽𝒂𝒏 𝒆𝒈𝒚 𝒍𝒆𝒈𝒋𝒐𝒃𝒃 𝒃𝒂𝒓𝒂́𝒕𝒐𝒎 𝒆́𝒔 𝒎𝒂𝒋𝒅𝒏𝒆𝒎 𝒔𝒛𝒐𝒎𝒔𝒛𝒆́𝒅𝒐𝒎 𝑫𝒂𝒏𝒊𝒆𝒍 𝑫𝒂𝒗𝒊𝒔...