Keila szemszöge:
Kezdtek jönni a vendégek már javában zajlik a buli. A zene dübörög a házban és meg kinti lehet hallani. Éppen a konyha felé tartottam valami piáért mert meg hosszú az este és a kedvenc koktélokat csinálja a baros srác aki úgy hívnak hívnak Steve. Na de vissza oda hogy a konyha felé indultam csak hát nem várt látvány fogadott. Éppen Bruce és Elena nyalják falják egymást de ez nem minden Elena a konyha bulton ül fúj már.
-Ne it csináljátok már.-mondtam nekik mert ez undorító mert Elena minden bulin más pasin csüng.
-mi a baj kiscsaj ejsze féltékeny vagy?-kérdezte flegma Elena.
-erre féltékeny de hogy fúj.-mondtam rá a választ a kérdésre de mintha láttam volna Bruce szemében valamit mintha fájnak neki a szavaim.
-Gyere Burce maci menjünk egy szobába ott majd ketten leszünk.-mondta Elena fúj erre esküszöm hányni tudtam magam amilyen vision hanggal mondta.
-figyi nekem már nincs kedvem úgy hogy el húzhatód innen a csíkot Katy.-mondta meg a nevét se tudja. De erre Elena úgy arcon vágta hogy az már nekem is fájt.
-te hülye meg a nevemet se tudod mekora egy gyökér vagy.-mondta Elena de ezzel mondattal el is ment.
-amúgy miattam nem keletet volna el küldjed csak mondtam hogy ne itt csináljátok.-mondtam de ő nem felét nagyon csak közeleb jött és ez mondta a szemembe.
-másért zavartam el ja és Boldog szülinapot Baby.-mondta majd a gondolataimal ott hagytot.
Báş N ÄANG ÄáťC
đđđđđđ đđđđđđ đ đđŁđđđđŁđĚđ đđđĚđđđĚđ
LĂŁng mấnđ¨ đđđđđ đ˛đđđđ đŹđđđđ đŻđđđđđđđđ -đđđ đđđđđ đ đđđĚđđđđđđđ đđ đ đđđđđđđđ đ¨đđđđ. đ˝đđ đđđ đđđđđđđ đđđđĚđđđ đĚđ đđđđ đđđ đđđđđđđĚđ đđ đŤđđđđđ đŤđđđđ...