21.

163 28 10
                                    

,, Hovno!"

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,, Hovno!"

,, Ne!"

Jungkook se zasmál a následně s rukou přes pusu na místě zadupal radostí. Seděli jsme pod stromem u školy, on na lavičce, a čekali, až Taemu skončí hodina. Zbývala nějaká půlhodina a já měl mezitím možnost mu říct, co se včera stalo na sezení. Přemýšlel jsem nad tím a přiznám se, že jsem v životě tak rozrušený nebyl. Cítil jsem se jak idiot, když jsem si různé gesta hledal na internetu a zjišťoval, co znamenají. Nepřišel jsem na nic, co by mi bylo cizí, jen jsem si potřeboval urovnat a potvrdit své myšlenky.

Vlastně ani nevím, co to do mě vjelo. Přemýšlel jsem nad Yoongim furt a furt dokola a snažil se nad tím uvažovat racionálně. Včera večer mě však přemohly mé pocity a já se přistihl, jak se pro sebe směju a kopu nožičkou v posteli. Nechyběly motýlky v břiše.

,, A stále ti nepřipadá, že tě chce?" uchechtl se a odkryl si pusu. ,, Jimine, na tomhle něco bude."

,, Říkal, že dortíky na narozeniny žádnému svému pacientovi ještě nedal. Nebo to tak alespoň vyznělo," řekl jsem a začal si žmoulat rukávy od mikiny. ,, Ani nevíš, jak velkou radost mi to udělalo." Nedokážu to ani popsat.

,, To vidím," usmál se a opřel se lokty o svá stehna, čímž se ke mně naklonil. ,, Jsem moc rád, že tohle prožíváš. Tohle je úplně jiný level. A ty se stále bojíš, že bude trapný, když uděláš větší krok? Vždyť ten chlap ti řekl, že jsi hezký!" Nejen to. Řekl mi spoustu dalších věcí, které mě zahřály na srdci.

,, Ale mně to prostě připadá divný, když jsem mladší. Že třeba budu drzý nebo tak. To mi připomíná: jsme od sebe asi 9 let a ty už nepoukazuješ na to, že je na mě moc starý?"

,, A ty jsi momentálně smířený s tím, že by pro tebe mohl být něco víc. Před pár týdny jsi ještě odmítal vůbec pomyslet na to, že tě balí. A teď o tom mluvíš, jako bys už k němu něco cítil. Jiminieee, ty se nezdáš!" opět se zasmál a pěstí mě lehce šťouchl do ramene. ,, Pokud se k tobě chová hezky a věkový rozdíl nepřesahuje 10 let, za mě je to v pohodě. Vždyť on se k tobě už teď chová jako ke své princezně."

,, Přijde ti?" zeptal jsem se a nadzvedl obočí.

,, Děláš si prdel? Jasně, že mi to tak přijde," opáčil. ,, Vzhledem k tomu, jak jsi z něj v prdeli, ti řekl spoustu krásných věcí. A ty v tom teď seš až po uši." Chtěl jsem něco namítnout, avšak nakonec jsem zůstal mlčky. Měl vlastně pravdu. ,, He fell first, but you fell harder. Nemyslíš?"

Uchechtl jsem se a zakroutil hlavou. ,, Třeba ke mně nic necítí, jen mu je mě líto."

,, A co ty oční kontakty? Nic? Jsi mi kolikrát říkal, že se na sebe nemůžete vynadívat," řekl. Nevím, jak on to má ze své strany, avšak já z něj nemůžu spustit oči. Netuším proč, prostě mě baví se na něj dívat. Uklidňuje mě, že je v tu danou chvíli se mnou.

Love That Heals [m.yg x p.jm]Kde žijí příběhy. Začni objevovat