,, Počkej, neeee!" vypískl Jungkook a zakryl si oběma rukama pusu. Zrovna jsme vyšli ze školy, on však neměl namířeno domů, proto šel stejným směrem. Šel s Taem do menší hospůdky, pozvali mě, avšak já odmítl, jelikož jsem se měl sejít s Rosé.,, Vy si tykáte?"
,, Je to divný, že?"
,, Je to skvělý! Až na to věkové rozmezí, ale! Třeba po tobě fakt jede," ušklíbl se a dloubl mě prstem do ramene.
,, No, nevím," lehce jsem se usmál a sklopil pohled. Neměl jsem nikdy problém se vztahem s klukem, Yoongiho chování mi nevadilo, naopak mě to bavilo a bylo to příjemné. Jen jsem si nemyslel, že nakonec opravdu dopadnu tak, že budu pomalu až flirtovat se svým psychoterapeutem. Po včerejšku mohu říct, že to chvilkami nebylo jen slovíčkaření. Jsi krásný.
,, Tentokrát neodporuješ, co se ještě stalo?" vyzvídal dál.
,, Ehm, řekl, že jsem krásný," zamumlal jsem a pocítil na hrudi hřejivý pocit tak, jako několikrát včera. Opakoval se mi při tom v hlavě jeho hlas, když to řekl.
,, Panebože!" vyjekl a na místě poskočil.,, Ty vole! Kurva! Co bylo dál?"
,, No... nic," uchechtl jsem se a on si rázem stoupl přímo přede mě, takže jsem musel zastavit.
,, Jak jako nic? Stoprocentně něco bylo," naléhal a popadl mě za ramena. Několikrát se mnou zatřepal.,, Řekni mi víc, prosím!"
Přestal a já se krátce zasmál. Byl jako malé dítě.,, Fajn," uznal jsem. Tleskl rukama a znovu jsme se rozešli dál.,, Není hetero." Slyšel jsem, jak zalapal po dechu. Raději jsem se na něj nedíval.,, Chtěl jsem mu nuceně říct o své minulosti, protože mám pocit, že je jediný, který tam sdílí svůj osobní život. Klekl si přede mě a-"
,, On ti ho kuřil?!"
,, Jungkooku!" okřikl jsme ho a plácl ho přes předloktí.,, Drž hubu a nech mě to domluvit. Prostě si přede mě klekl, chytl mě za ruce, později za tváře, a řekl mi tolik pěkných věcí. Kooku, byli jsme od sebe třeba jen pár centimetrů."
,, Mohl jsi mu dát pusu," zamručel a já po něm střelil pohledem. Zazubil se.,, No myslím, že by to ani jednomu z vás nevadilo."
,, Jungkookuuuuu," zaskuhral jsem a krátce zaklonil hlavu. Následně jsem si však povzdechl.,, No a pak jsem u něj povečeřel. Když jsem si přesedával, ztratil jsem rovnováhu a on mě chytl za pas. Prostě jednou rukou a- bylo to divný."
,, To je jak romantického filmu," řekl zasněně s přivřenými oči a lehce zakroutil hlavou.,, Ještě něco?"
,, No už nic," pokrčil jsem rameny.
Povečeřeli jsme, během čehož jsme spolu promluvili jen pár slov. Bylo nám zřejmě trapně z toho, co se stalo během toho, co jsem přesedal. Hned po večeři pro mě přijela babička, která Yoongimu za vše poděkovala a byla nadšená z dobrých zpráv ohledně mé léčby. Cestou domů se vyptávala, ale já ji nic o tom, že bychom si začali tykat, neřekl.
ČTEŠ
Love That Heals [m.yg x p.jm]
FanficZ depresí protéza, z protézy city, z citů deprese a znova. Tento koloběh člověka dokáže pronásledovat celý život, pokud se tedy nerozhodne jej porušit. Nebo mu rázem naprosto zmizí ze života... ale co je příčinou? Je to opravdu léčba? Či dokonce lás...