S Jungkookem jsme opět seděli na obědě. Tae nebyl ve škole, jistě by započal konverzaci. Doteď mě překvapuje, že si k nám často přisedává místo toho, aby šel za svou partou. Dneska mezi mnou a Jungkookem panovala tísnivá atmosféra. Možná to bylo opravdu tím, že není Tae ve škole a on tím pádem nemá tu energetickou náladu, kterou mu jeho kamarád předává.
Já se necítil vůbec dobře. Bylo mi úzko ze včerejšího sezení, nemohl jsem myslet na nic jiného. A čím víc jsem nad tím přemýšlel, tím víc jsem se sám začal přesvědčovat, že je opravdu všemu konec a Yoongi včera nežertoval. Nevysvětlil mi téměř nic, jen řekl zřejmě pro něj finální slovo a očekával, že to nechám být. Že mi to bude jedno.
,, Jsi v pohodě dneska?" zeptal se Jungkook a já k němu vzhlédl. Měl téměř dojedeno, já se naopak stále jen prohraboval v jídle. Nakonec jsem jen zakroutil hlavou. ,, Co se stalo? Bylo včera něco špatně?" Pokýval jsem hlavou. ,, A řekneš mi to?"
Když jsem jej pozoroval, vypadal čím dál víc ustaraně. Nějakým způsobem mě potěšilo, že se opravdu zajímá a má o mě starost. ,, Přesedl jsem si k němu na gauč a řekl mu, že si chci povídat jako kamarádi. A on mi řekl, že si občas povídáme jinak, než kamarádi. Nebo než pacient a psychoterapeut. A pak řekl, že pro mě důležitější se věnovat sezení. Chytl jsem ho za ruku, aby na ty složky nesahal, nic jiného mě nenapadlo." Pouze zvedl palec nahoru. ,, To není všechno." Vše jsem mu pověděl, nepřerušoval mě, jen poslouchal. Bylo hezké ho zase vidět mě pečlivě vnímat. ,,... a řekl mi, že ho prý ničím."
,, Že ho ničíš?" nechápal. ,, To zní jak z nějaké mafiánské romanťárny."
,, Já si myslím, že to myslel tak, že pomalu ničím jeho kariéru," zauvažoval jsem a pokrčil rameny. ,, No aaaaa... ukončil to tím, že by bylo lepší, kdybych mu začal znovu vykat."
,, Cože?" vyhrkl a vykulil na mě oči.
Nikdy mi asi nebylo hůř.
Uchechtl se a pustil mou ruku. Přerušil oční kontakt a sklopil pohled.,, Ničíš mě." Nechápavě jsem ho pozoroval, zatímco on po mně nehodil jediným pohledem. ,, Jimine, to, co tu děláme, není bezpečné ani pro jednoho z nás."
,, Do té doby, dokud se to nikdo nedozví, tak ano."
,, Já ti nevím vlastně," vydechl a znovu se mnou navázal oční kontakt. ,, Asi mi začni znovu vykat." Pootevřel jsem rty překvapením. V žádném případě. Začal jsem ihned kroutit hlavou na nesouhlas. ,, První krok, kterým bychom se mohli ochránit. Budeš mít první terapii, zachováme profesionální chování a vše bude zase v pořádku."
,, Takhle se necítíš v pořádku?" řekl jsem.
,, Právě že ano," odpověděl. ,, A je to špatně, uznejme si to."
,, Ale Yoongi-"
,, Pane Mine. Prosím."
,, Si děláš prdel?" zamračil se Jungkook a s otevřenou pusou odložil hůlky. ,, To je kokot. Proč?"
ČTEŠ
Love That Heals [m.yg x p.jm]
Fiksi PenggemarZ depresí protéza, z protézy city, z citů deprese a znova. Tento koloběh člověka dokáže pronásledovat celý život, pokud se tedy nerozhodne jej porušit. Nebo mu rázem naprosto zmizí ze života... ale co je příčinou? Je to opravdu léčba? Či dokonce lás...