Okulun önünde bir sürü polis arabası vardı. Yankı şaşkın bir ifadeyle okula doğru hızla yürüdü.
Asya " Ne oluyor? " diye sormasına rağmen onu duymamıştı bile.
Yankı okula birkaç adım attıktan sonra Asya, arabanın içinden hızlı adımlarla onlara doğru yürüyen bir polis görmüştü.
Polis , Yankı 'ya seslendi
"Hey ,genç adam!"Yankı arkasına döndü ve anlamamış bir şekilde
"Bana mı seslendiniz? "Polis
"Evet , adınız Yankı değil mi?"Yankı başını salladı.
Polis devam etti
"Okulunuzda işlenen cinayetten, şüpheli olarak gözaltına alındınız. " dedi.
Yankı bir polise bir Asya' ya bakıyordu. Saçlarını sinirle geriye attı ve şöyle dedi
"Siz neyden bahsediyorsunuz ya? Beni öylece gözaltına alamazsınız. Size gördüğüm her şeyi anlatabilirim ama buna gerek yok! "
Polis
"Evet bu açıklamanızı bize karakolda yapmanızı istiyoruz, lütfen itiraz etmeyin ve kurallara uyun. " dedi.Adamın yüzünde ciddi bir ifade vardı. Yankı'nın kollarını bir hışımla geriye çekti ve kelepçeledi.
Bu sırada diğer polisler Yankı'nın yanına geliyor. Bir þeyler anlatıyorlardı.
Okuldaki çoğu kişi bahçede toplanmış Yankı hakkında konuşuyorlardı.
"Geldi işte. "
" Oha! Neden Yankı'yı tutukluyor ki? "
"Ondan beklemezdim, güya okulun en çalışkanlarındandı. "Kıkırdamalar, korku dolu ve bazılarında da üzüntü dolu bakışlar vardı.
Asya müdahale etti
"Polis bey, lütfen birkaç dakika bizi dinleyin. İş bu denli ciddi olamaz. ""Asya neye uğraşıyorsun? Bu dünyada herkes yaptığının karşılığını almıyor muydu zaten? "
Bu ses Güney'indi.
"Güney sen mi ihbar ettin? Bunu yaptığına inanamıyorum. "
"Maalesef ben etmedim. Okulda herkes bu konuyu konuşuyor ve çok çabuk yayıldı .
Duyduklarıma göre de okuldan biri şikayet etmiş, cesedi görmüş. "Asya şoka girdi. Ne demekti cesedi okulda gördü? Evet Güney dediğini yapmamış ve cesedi okula götürmüştü.
"Bunu seninle başka bir zaman konuşucaz şuan daha mühim işlerim var. " dedi Asya.
Güney
" Tabii ama mühim işinin bu konu olduğu için çok üzüleceksin ,onu söyleyeyim. " dedi ve okula doğru ilerledi.Asya, Doruk ile Ala gelmiş mi diye okulun bahçesine göz attı.
Bu sırada polislerle konuşmakta olan öğretmenler şok içinde görünüyordu. Asya Ala'yı gördü
Ala koşarak yanlarına geldiðinde
"Yankı, Yankı'yı mı götürecekler? "
"Evet " Dedi Asya bu sırada Yankı'yı arabaya bindiriyorlardı. O sırada arkadan bir kız
"O canlı yayında Doruk da vardı! " dedi ve okulun yolundan gelmekte olan Doruk'u işaret etti.
Asya dönüp kıza baktığında aslında bunu söyleyenin Damla olduğunu gördü. Evet onu sevmeyen, ortaokuldan beri tanıdığı kız söylemişti bunu.
Doruk, Damla'yı duyunca duraksadı. Adımlarını hızlandırarak onun yanına gitti.
"Ne yapmaya çalışıyorsun sen ? " dedi Doruk.
"Bence ne yapmaya çalıştığım aşikar. O yayında sen de vardın, belki katil aranızdan biridir. "
Doruk ,Yankı 'yı aradı ve polis arabasında olduğunu gördü. Diğer polislerden biri geldi ve Doruk'a birşey diyecek şans bırakmadan ellerini kelepçeledi. Sonrasında Yankı'nın yanına oturttu.
Doruk şaşkın gözlerle Asya'ya bakıyordu. Asya ise kızgın gözlerle Damla'ya.
Belki Yankı şüpheli olabilirdi ama Doruk 'un olmadığına inanıyordu.
Arabalardan yalnızca biri okuldan ayrılmıştı. Bir sürü polis okulun içinde ,bazıları dışardaydı.
Asya müdürün mikrofon sesiyle irkildi.
" Çocuklar okulumuzda gerçekleşen bu facia için çok üzgünüm. Nasıl gerçekleşti kestiremiyorum. Eğitimimize 1 aylık kadar bir süreyle ara verilecek. Gerekli dersler zoom üzerinden işlenecek. "
Asya
"Bu adam gerçekten sıkıntılı, hem okulda biri öldürülüyor hem de hiç birşey olmamış gibi bizi evlerimize gönderiyor. Ya o kişi aramızdaysa? "
" Ya o kişi aramızdaysa? " dedi Güney.Asya korkuyla titredi
" Neden sessiz sessiz geliyorsun, korkuttun beni. ""Özür dilerim prenses, haklısın. Doğru bir kelime kullandın. Ya o kişi aramızdaysa? Şahsen ben o kişinin aramızda olduğuna inanıyorum. Zaman ne gösterir bilemeyiz ama dostuna bile güvenmemelisin bu hayatta. Ben buna inanıyorum. "
Asya Güney'e baktı ve küçümseyici bir gülümseyiş attı.
"Sanırım Damla ihbar etti. " dedi Güney.
Asya
" Evet yetmezmiş gibi Doruk'u da ihbar etti. Ayrıca Yankı'dan hoşlanmıyor muydu neden böyle yaptı? "Güney
"Sen bilmiyorsun tabi, onun flörtü çok. Ona Yankı'sızlık koymaz. Bir önemi yok onun için. "Asya'nın yüzü tiksinmiş ifadesine dönmüştü.
"Belli oluyor aslında. " dedi.
Ala
"O hep öyleydi Asya, ayrıca sana demiştim ya, yayına birkaç kişi daha girip çıkmıştı. Aralarındaki kişi Damla'ydı sanırım. Yoksa neden ihbar etsin. Doruk'u bile etti. " dedi.Asya
"Evet, büyük ihtimalle canlı yayını izledi. Haberlere düşmüştür bizim okul şimdi. " dedi."Evet izledim canım. Takıldığın kişilerin farkına varmana biraz yardımcı olmuştur belki ." dedi Damla.
Asya
"Şuan seninle tartışma modunda değilim ama birşey sormak istiyorum . "Damla boş gözlerle bakmaya devam etti.
"Cesedi gerçekten gördün mü? "
Damla'nın yüzü düşmüştü.
"Evet maalesef. "Asya, Güney'e imalı bir bakış atmıştı, Güney'se kafasını başka yöne çevirmişti.
"Bize neler olduğunu anlatır mısın? " dedi Ala.
"Polisler bitti siz mi kaldınız? " dedi egolu bir şekilde Damla.
Asya
" Lütfen, anlattıkların işimize yarayabilecek bilgiler olabilir. "Damla kahkaha attı
"Aslında çok uysal bir kedicik de olabiliyormuşsun. " dediAsya ile Ala gözlerini devirdiler
"Tamam anlatacağım, merak etmeyin ama burada olmaz. Bir kafeye gidelim."
Hepsi birlikte okuldan ayrıldılar. Asya neler olduğunu öğrenmek için meraklıyken ,Yankı ve Doruk içinde üzgün hissediyordu.
Tüm bu olanların arkasında kim vardı? Öğrenmek için sabırsızdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIRLAR ARDINDA
Mystery / ThrillerLisenin son sınıfında olan Asya okulunda gerçekleşen bir cinayeti , birisinin açmış olduğu canlı yayın sayesinde öğrenir ve bu cinayetin peşine bir grup arkadaşı ile düşer . Bu sırada yeni arkadaşlıklar kuran Asya ,bakalım katilin kim olduğunu öğren...