Merhaba Asya, ben Aleda. Hani vahşi bir şekilde öldürülmüş olan ve okulda gördüğünüzde elinizi ayağınızı birbirine dolaştıran o kız.
Aslında beni çok iyi tanıyorsun ama aynı zamanda hiç tanımıyorsun.Kafanı karıştırmayacağım. Sadece sana bir kaç soru soracağım.Yankı'ya, Güney'e ,Ala'ya
Doruk'a ve Damla'ya güveniyor musun?Sence bunlar dışında şüphelenmen gereken kişiler var mı?
Sence o kişi en yakınında mı, yoksa daha tanışma fırsatınız bile olmadı mı?
Sırların ardında kalmış bir oyun hiç eğlenceli değil ama sen bu oyunu kazanmalısın, en azından bana göre..
Bir an önce uyan ve o sırları öğren.
Bana ne oldu? Bunları öğren.
Ya da bir an önce kendinin farkına var...
Asya gözlerinde yaşlarla uyandı. Kalbi deli gibi atıyordu. Hızlı hızlı nefes alıp veriyordu. Odasından içeriye giren Ay ışığı, etrafını görmesini sağlıyordu. Korkuyla odasının içine bakıyor, gözleriyle rüyasında ki Aleda'yı arıyordu. Sanki gerçekten karşısına geçmiş, bunları o söylemişti. Asya gözlerini odasında gezdirirken karanlık içinde pek de görünmeyen , dolabının aynasındaki yansımasına baktı.
Saçları birbirine karışmış , gözleri yaşlarla dolmuş ve şişmişti. Kendisine bir süre daha baktıktan sonra arkasında Aleda belirdi.
Asya bir hışınla arkasına döndü fakat Aleda orada yoktu.
Asya korkuyla tekrar dolabındaki yansımasına baktı. Aleda'yı bir daha göremedi. Korkudan elleri titriyor,soğuk terler döküyordu. Bi anlığına halüsinasyon görmüş olduğunu düşünüyordu.
Asya titreyen eline telefonunu aldı ve saate baktı. Saat 04.35'di. Bildirim paneline baktığındaysa yaklaşık 2 saat önce Ala 'nın yazdığı mesajları gördü.
"Bu kız bu saatte niye yazdı ki? "
Kısık sesle söylendi, mesajlara baktığında ise ağzı açık kalmıştı.Yatağına oturdu ve mesajları okumaya başladı.
Polisler Ala'yı da tutuklamışlardı. Büyük ihtimalle temizlikçi kadın şikayet etmişti. Doruk ile Ala 'yı görmüştü. İkisinin de başı dertteydi. Asya arkadaşını orada yalnız bırakmamalı diye düşündü bu yüzden hazırlanmaya başladı.
Üstünü giyindikten sonra yatağının yorganının altına yastıklar sıkıştırarak uyuyormuş imajı vermeye çalıştı. Aslında annesinin buna inanmayacağını biliyordu.
Sessizce evden çıktı. Bir taksi çağırdı ve karakolun önünde indi.
Binanın içine girmeden , bir polis
"Ne için geldiniz ? " dedi."Arkadaşlarım buradalar onları görmek için geldim. " Asya stres yapmıştı ve meraklı gözlerle binanın içine bakıyordu.
"Peki, buyurun. " Polis ,Asya'yı arkadaşlarınının yanına götürdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIRLAR ARDINDA
Mystery / ThrillerLisenin son sınıfında olan Asya okulunda gerçekleşen bir cinayeti , birisinin açmış olduğu canlı yayın sayesinde öğrenir ve bu cinayetin peşine bir grup arkadaşı ile düşer . Bu sırada yeni arkadaşlıklar kuran Asya ,bakalım katilin kim olduğunu öğren...