PUAS

1.9K 29 2
                                    

Aku mengajak Aliff ke stor di bawah tangga sekolah yg tidak digunakan.Petang tadi sebelum makan malam aku merayau di sekitar sekolah utk melihat port yg clear utk aku melampiaskan nafsuku.Ternyata aku menemui sebuah stor yg terletak di bawah tangga perpustakaan.Aku juga mencari kotak utk dijadikan alas.

Aku meminta Aliff utk berbaring dan aku terus menyerang bibirnya.Dia membalas ciumanku dengan mesra dan dia turut memelukku dengan erat.Kemudian aku menyerang lehernya dan mula meraba batangnya.
Aku meminta dia membuka baju dan aku membuka seluar tracksuit yg dipakainya.Ternyata dia memakai spender berwarna biru muda,lantas aku cium benjolannya dan aku mula melondehkan sedikit demi sedikit spendernya sehingga batangnya terpancul.

Aliff jelas dalam keadaan ghairah,air mazinya banyak yg keluar.Dengan segera aku membuka seluarku dan meminta dia bersedia dalam posisi doggie.Dengan menggunakan air mazi dan sedikit air liurnya,aku membenamkan keseluruhan batangku ke dalam punggung Aliff.

Dia merenggek kesedapan,dan aku teruskan henjutan dgn laju.Aku seolah melepaskan dendam disebabkan tidak dapat merasa punggungnya hampir 2 bulan.Kemudian aku menyuruh dia bertukar ke posisi mengiring dan aku terus memasukkan batangku ke dalam punggungnya.Nikmat,sedap dan ketat,aku berasa seperti menebuk selaput dara seorang gadis,aku goyangkan punggungku dan melancapkan Aliff,tidak lama kemudian dia terpancut.

Aku masih belum puas,kali ni aku menyuruh dia utk duduk diatasku dan aku fuck dia dari bawah,begitu layan sekali.Aku memeluk pinggangya dengan erat dan aku melajukan henjutanku,akhirnya aku mendengus kesedapan kerana air maniku dilepaskan ke dalam punggung Aliff.Aliff juga merasainya dan dia terus memelukku.Ternyata dia juga puas,begitu juga aku.

ASRAMA 2006Where stories live. Discover now