Ammar tiba di bilik rawatan setelah pulang dari kedai minum bersama wardennya.Jam menunjukkan pukul 3.15AM.Dia terus menghampiri Nizam sambil menanggalkan pakaiannya.
Nizam berdengkur dengan kuat sekali.Dia langsung tidak sedar dia telah diliwat sebentar tadi oleh Fauzi.Perlahan spender Nizam dilondehkan oleh Ammar.Ketika itu batang Nizam sedang tegak berdiri.
"Besar juga,sama macam Wafi punya",bisik Ammar.Meskipun Ammar berasa amat mengantuk,dia harus memuaskan nafsunya terdahulu.Dia menaiki tubuh Nizam dan meletakkan punggungnya di atas batang Nizam.Kemudian dia menekan punggungnya ke dalam batang Nizam,akhirnya dia dapat merasai seluruh batang Nizam sudah berada di dalam lubang punggungnya.
Ammar mengerakkan punggungnya dengan laju,riak wajah Nizam seolah menikmati kesedapan tersebut.Gerakan punggung Ammar bertambah laju,saat itu kaki Nizam mula bergerak menandakan dia hampir klimaks.Ammar mendayungkan punggungnya dengan laju sambil melajukan lagi lancapannya.Akhirnya Ammar terpancut.Tidak lama kemudian kedengaran suara Nizam mendesah kepuasan,akhirnya Ammar dapat merasai air mani Nizam sudah bertakung di dalam punggungya.
Ammar berasa kepenatan.Jadi dia mengambil keputusan utk merehatkan diri sebentar.Akhirnya dia sendiri tertidur.Tetapi sebelum itu dia sempat membersihkan dan memakaikan kembali pakaian Nizam.Sebenar nafsu Amar belum lagi puas,ikutkan hajatnya dia ingin mengerjakan tubuh Nizam lagi,tapi apakan daya dia berasa terlalu mengantuk.
-------------------------------------------------------------Aku dan Amir baru sahaja melintasi depan bilik rawatan,kami berdua tertidur sebentar di dalam stor tadi.Amir tidak boleh melangkah laju kerana punggungnya berasa sakit.Oleh itu dia meminta agar aku tidak berjalan dengan laju.
Kami berhenti di tangga sebentar dan berbalas ciuman.Tangan Amir masih gatal meramas batangku,aku layankan shj tapi tidak boleh lama kerana bimbang ada pelajar ting 5 yg berkeliaran.Sesudah itu kami memasuki bilik masing-masing.Ouh aku lupa Nizam berada di bilik rawatan.
Ammar masih lagi terlena ketika Nizam membuka mata.Nampaknya Ammar pasti tidak akan menghadiri kelas pada hari ini.Nizam merasa sesuatu di punggungnya,dia meraba sendiri dan mendapati ada cairan busuk yg keluar mengalir.Dia juga melihat seperti ada tompokan najis di atas cadarnya.Punggungnya juga berasa amat sakit.
NIZAM : Bang bangun bang,apa yg abg buat kat saya ni?
Ammar terbangun apabila dia dikejutkan dengan cara keras oleh Nizam.Dia melihat airmata Nizam mulai bertakung.
AMMAR : Knp ni dik? Kedengaran suara Ammar bergetar ketakutan.
NIZAM : Apa yg abang buat kat saya malam tadi bang? Abg jangan buat buat tak tau.Saya nak keluar dari bilik ni,nak bagitahu kat warden.
Nizam mahu membuka pintu,lalu di tahan oleh Ammar.Berlaku sedikit pergelutan ketika itu,tetapi kerana keadaan fizikal Nizam yg lemah,tubuhnya berjaya di kunci oleh Ammar.Ammar kemudian manjatuhkan Nizam di lantai dan terus menyepak bahagian perut Nizam sebanyak 3 kali.
"Berani kau melawan aku,sial",jerkah Amar sambil kakinya terus memijak tubuh Nizam.Ternyata Nizam tidak mampu melawan dan hanya air mata yg mengalir di pipinya.Ammar mengeluarkan kameranya yg berada di dalam locker,dia kemudiannya meletakkan kamera itu di atas lantai,lensa kamera itu tepat merakamkan tubuh Nizam.
Ammar mengambil ubat perangsang seks lalu menyumbatkan ke dalam mulut Nizam.Nizam terpaksa menelan kerana dia dicekik dengan kasar oleh Ammar.Tiba-tiba Nizam merasakan tubuhnya berasa panas,nafsunya naik secara tiba-tiba.Dia seolah olah tidak terkawal dan batangnya mula tegang.
Pakaian Nizam terus direntap oleh Ammar.Ammar baring di atas tubuh Nizam dan menjilati keseleruhan tubuhnya.Nizam berada dalam keadaan ghairah sekali,belum pernah dia merasainya seperti itu.Dia hanya membiarkan shj Ammar mengomol tubuhnya yg putih melepak itu.Dalam masa yg sama juga sudah terbit air mazi yg keluar dari batang Nizam.Ammar tahu bhw Nizam kini telah pun ghairah.Dia mengulum batang Nizam,Nizam tidak melawan bahkab terus menekan mulut Ammar sehingga hanya tinggal telurnya shj di pintu mulut Ammar.
Dia merasakan keseluruhan batangnya sudah berada penuh di dalam mulut Ammar.Sebenarnya ketika itu Ammar sudah hampir muntah,tapi dia meneruskan juga,Nizam mesti ditewaskan pada masa itu juga.Punggung Nizam menaik dan akhirnya Nizam memancutkan air maninya yg banyak ke dalam mulut Ammar.
Kemudian Ammar mengangkat kaki Nizam di atas bahunya.Nizam hanya merelakan shj perbuatan Ammar tersebut.Dia mula merasai bahawa batang Ammar telah masuk ke dalam lubangnya.Ammar terus mendayung,Nizam tidak melawan bahkan dia merintih kesedapan,tangannya sendiri memegang pinggang Amar,dia dia turut melajukan punggungnya.Ammar tersenyum,dia tidak perlu bersusah payah lagi,Nizam telah tewas sepenuhnya.Hayunan punggung Ammar semakin laju dan akhirnya dia memancutkan semua air maninya ke dalam lubang Nizam.
Nizam juga sudah pandai,dia turut memasukkan batangnya ke dalam punggung Amar.Berbagai posisi yg mereka berdua mainkan pada hari itu.Tiada lagi jeritan kesakitan,yg kedengaran adalah rintihan kesedapan dan kenikmatan.Banyak kali mereka berdua memancutkan air mani masing-masing,bukan shj di dalam lubang punggung,tetapi juga di dalam mulut.Kamera Ammar terus merekodkan aksi mereka berdua.
Akhirnya pada jam 3PM,mereka berdua berhenti kepenatan.Keduanya tidur dalam keadaan bogel sambil memeluk satu sama lain.Tompokan air mani bukan sahaja ada di atas lantai,tapi turut ada pada wajah dan tubuh masing-masing.
YOU ARE READING
ASRAMA 2006
RomanceMENGISAHKAN PENGALAMANKU PADA TAHUN KEDUA DI ASRAMA DI SEBUAH SEKOLAH DI N9. PADA TAHUN INI AKU SERING DIJADIKAN SASARAN OLEH BEBERAPA ORANG SENIORKU YANG BERPEWATAKAN LEMBUT. BERDASARKAN KISAH BENAR.