Husaini membuka pintu bilik rawatan,kemudian dia membuka lampu.Alangkah terkejutnya dia apabila dia mendapati Ammar dan Wafi tidur dalam keadaan bogel.Segera Husaini mengejutkan Ammar.
AMMAR : Dh pukul berapa dear? I penat sangat sampai tak sedar.
HUSAINI : 2.45AM dah.OMG U kerjakan dia sampai macam ni sekali.
Cadar katil tersebut di penuhi dengan kesan tompokan air mani.Tidak pasti sama ada kepunyaan Ammar atau Wafi.Tetapi yg jelas kesan tompokan mani di badan dan wajah Wafi milik Ammar.
HUSAINI : Bestkan Wafi ni? I rasa macam tak rugi kena tangkap bila kantoi nanti.
AMMAR : Sedap U,dah lama I usha dia ni,baru skrg dapat.Thanks dear.
HUSAINI : Batang Wafi ni memang sedap,I rasa U pun setuju dengan apa I cakap.Dia punya kembang dalam bontot tu kita dapat rasa.Hahaha
AMMAR : U ready dear utk next round?
HUSAINI : Off course babe
Husaini mula mengulum batang Wafi supaya tegang kembali,selepas tegang dia memasukkan punggungnya ke dalam batang Wafi yang sudah tertegak umpama tiang bendera.Kemudian dia baring atas Wafi.
Kemudian Ammar dalam keadaan batang yang tegang memasukkan batangnya ke dalam punggung Husaini.Ini bermakna Ammar dan Wafi merendamkan batang mereka dalam punggung Husaini.Ammar mula mendayung batangnya,begitu juga Husaini,dia tidak boleh mengharapkan Wafi mendayungkan batangnya dalam keadaan tidak sedar,oleh itu dia terpaksa mengoyangkan punggungnya sekali.
Ammar mula merenggek kesedapan,"sedap babe".. Husaini pula menahan kesedapan dan dalam masa yg sama dia dapat merasa batang Wafi yg besar itu mula padat di dalam lubangnya.Ammar melancapkan batang Husaini dan kerana cukup ghairah Husaini terus memancutkan air maninya.Ammar terus melajukan hayunanya dan tiba-tiba dia dapat merasakan Wafi juga telah memancutkan air maninya.Husaini mula menjerit kesedapan.Air mani Wafi yg licin itu membuatkan Ammar terus dapat mendayungkan batangnya dengan lebih lancar dan akhirnya Ammar terpancut.
Ammar dan Husaini kemudian bertukar posisi mereka.Kali ini Ammar menjadi bottom.Kali ini permainan menjadi lebih lama dan agresif.Wafi masih tidak sedar dengan apa yg berlaku,setiap kali kakinya terangkat dia akan memancutkan air mani.Sesudah itu Husaini dan Ammar saling menjilat dan mengulum batang Wafi dan setiap kali pancutan yg berlaku,di antara mereka akan menjilat air mani Wafi sehingga kering.Mereka meneruskan perbuatan mereka sehingga puas.Akhirnya pada jam 4.45AM mereka berhenti kerana kepuasan dan kepenatan.
YOU ARE READING
ASRAMA 2006
RomanceMENGISAHKAN PENGALAMANKU PADA TAHUN KEDUA DI ASRAMA DI SEBUAH SEKOLAH DI N9. PADA TAHUN INI AKU SERING DIJADIKAN SASARAN OLEH BEBERAPA ORANG SENIORKU YANG BERPEWATAKAN LEMBUT. BERDASARKAN KISAH BENAR.