Ammar memandang Wafi dengan penuh ghairah.Segera dia menanggalkan pakaiannya dan juga pakaian Wafi.Wafi pada hari ini memakai spender berwarna hijau pandan.Amar mengambil kamera yg dibawanya baru-baru ini,mengambil gambar Wafi dari setiap sudut.Kelak dia boleh menggunakan gambar ini utk mengugut Wafi.
Dia mula meramas batang Wafi yg sudah pun mengembang,kemudian dia menghisap puting Wafi.Kedengaran suara Wafi mengerang kesedapan walaupun dia tidak sedar.Ammar kemudian mencium bibir dan menghisap lidah Wafi,sambil tangannya melorotkan spender Wafi ke paras lutut.Dia meraba cendawan Wafi,air mazi sudah pun keluar.
Kemudian dia menyerang biji Wafi,dia mengemam dan menjilat dengan penuh bernafsu.Terangkat angkat pinggang Wafi menahan kesedapan.Dia menaiki badan Wafi,dan dia mengengam batang Wafi bersama dengan batangnya,lalu dia mula melancap.Wajah Wafi seolah olah menahan kesedapan.Ammar meludahkan air liurnya,dan kali ini dia melancapkan batangnya dan batang Wafi dengan lebih laju.Ammar tidak dapat menahan lagi,dan akhirnya dia terpancut.Apa yg mengejutkan Ammar adalah Wafi turut pancut pada masa yg sama.
Bau airmani mereka berdua cukup kuat,seperti bau clorox.Jelas kedua mereka memancutkan air mani yg pekat dan likat.Ammar menjilat air mani Wafi yg terpancut di pipinya.Kemudian dia mengambil air mani Wafi yg berselerak di badannya dan menyapu di lubang punggungnya.
Batang Wafi masih gagah berdiri lalu dia menurunkan lubang punggungnya memasuki batang Wafi yg telah tersedia.Segera dia menghayunkan punggungnya,dia merasa kenikmatan yg sekian lama tidak dirasainya.Ammar bernafsu sekali pada masa itu,walaupun dia berasa senak dan sakit,tetap dia menhayunkan punggungnya dengan lebih laju.Saat itu kaki Wafi terangkat dan air mani Wafi sekali lagi membasahi lubang punggung Ammar.
Ammar memandang wajah Wafi,dia belum lagi memancutkan airmaninya ke dalam punggung lelaki straight seperti Wafi.Sebelum ini hanya dengan Husaini shj,tapi nikmatnya pasti berbeza dengan Wafi.Dia menerbalikkan badan Wafi dan terus menghisap lubang keramat tersebut.Sebelum ini hanya Aliff shj yg pernah menerokai lubang Wafi,tetapi itu sudah lama.Batang Ammar yg bersaiz 5.5inci mula menegang.
Saki baki air maninya tadi dicampur dengan air liurnya digunakan sebagai pelincir untuk meneroka lubang Wafi.Pada mulanya Ammar tidak dapat memasukkan batangnya kerana lubang Wafi begitu sempit sekali.Kemudian dengan perlahan lahan dia mencuba,sudah masuk sedikit.Dia merasai kepadatan yg amat dasyat,air mazinya mula terbit.Kemudian dia mengeluarkan kembali batangnya sebelum dia menghayunkan batangnya ke dalam lubang Wafi dengan kuat,membuatkan kepala Wafi terangkat menahan kesakitan.
Wafi masih tidak sedarkan diri.Ammar menghenjut lubang punggung Wafi dengan rakus sekali.Lubang Wafi sememangnya ketat kerana sudah lama tidak diterokai.Kemudian Ammar dapat menghidu sesuatu yg kurang menyenangkan yg keluar dari lubang Wafi,dia tidak kisah.Teruna Wafi mesti dipecahkan sekarang.Dalam tidak sedar batang Ammar mengenai g-spot Wafi dan menyebabkan Wafi mengemut dengan lebih kuat.Akhirnya Ammar terpancut dan memuntahkan semua air maninya ke dalam lubang Wafi.
------------------------------------------------------------Ammar memakaikan kembali pakaian Wafi,semua air mani Wafi dan dia juga telah dia bersihkan.Ammar menutup pintu bilik rawatan dan segera ke tandas untuk membersihkan diri.Walaupun dia dapat merasai teruna Wafi,dia masih belum puas.Lewat malam ini dia berazam mahu meratah tubuh Wafi lagi.Jam sudah menunjukkan jam 9.30PM.Sebentar lagi dia terlibat dengan perbincangan mengenai aktiviti pada pagi Isnin dengan warden.
YOU ARE READING
ASRAMA 2006
RomanceMENGISAHKAN PENGALAMANKU PADA TAHUN KEDUA DI ASRAMA DI SEBUAH SEKOLAH DI N9. PADA TAHUN INI AKU SERING DIJADIKAN SASARAN OLEH BEBERAPA ORANG SENIORKU YANG BERPEWATAKAN LEMBUT. BERDASARKAN KISAH BENAR.