Husaini mengerakkan badan Wafi,tapi dia masih tidak sedar.Husaini kemudian menampar muka Wafi dengan perlahan,diikuti dengan tamparan yg sangat kuat,tiada tanda yg Wafi akan tersedar.Husaini tersenyum,rancangannya berjaya.Akhirnya dia dapat mencari mangsa baru di sekolah ini.
Husaini memeriksa kesemua tingkap utk memastikan ianya tertutup rapi.Husaini juga melabuhkan tirai langsir dan mengunci pintu bilik rawatan.Seterusnya dia memadamkan lampu tetapi dia hanya membiarkan lampu meja shj terbuka.
Dia mencium bibir Wafi.Kemudian dia mengigit bibir Wafi seperti mana yg dia lakukan bersama Ammar.Kemudian dia meramas batang Wafi dari luar,masih belum tegang,mungkin kerana effect ubat tidur.Dia berharap Ubat Perangsang Seksnya itu akan memberikan kesan segera.
Dengan rakus dia menanggalkan baju dan seluar Wafi,hanya membiarkan Wafi dalam keadaan memakai spender shj.Husaini memandang dengan penuh nafsu,dalam masa yg sama dia terus membogelkan dirinya.Benar kata Ammar,Wafi cukup menawan.Jika ada Ammar skrg,sudah pasti basah badan Wafi dijilati.Tetapi dia mahu merasmikan dahulu sebelum memberikan kepada Ammar.
Husaini menghampiri Wafi,dia memberikan ciuman pada bibir Wafi.Kemudian dia melondehkan spender Wafi dan mula mengulum batang Wafi.Ternyata Ubat Perangsang Seks itu berjaya,dalam keadaan tidak sedar batang Wafi akhirnya stim juga kemudian memancutkan air maninya ke dalam mulut Husaini.
Husaini kemudian menyerang biji kantung Wafi dengan jilatan dan gigitan,membuatkan punggung Wafi terangkat menahan kesedapan.Kemudian dia menjilat lubang punggung Wafi,sah Wafi mempunyai lubang yg ketat,tetapi dia tidak mahu melakukan perkara tersebut pada malam ini.
Husaini kemudian berada di atas badan Wafi,seterusnya dia menundukkan punggungnya ke arah batang Wafi yg tegang umpama bendera.Seterusnya Husaini memegang batang Wafi ketika mahu menjatuhkan punggungnya.Kaki Wafi terangkat,dia dapat melihat riak muka Wafi dalam keadaan kesedapan,terus dia menghayun punggungnya sambil memandang wajah Wafi yg manis itu.
Air mani Wafi banyak tumpah pada malam itu,dia berpeluh begitu juga Husaini.Terdapat banyak air mani Husaini di badan Wafi.Husaini masih belum puas,kemudian dia mengambil marker dan melumurkan marker itu dengan air maninya yg berada di atas badan Wafi.
Sekali lagi Husaini menaiki Wafi,tetapi kali ini dia mahu menikmatinya dengan cara berbeza.Dia mengangkangkan kaki Wafi dan terus memasukkan punggungnya ke batang Wafi,belum sempat Wafi menjatuhkan kakinya,dengan pantas Husaini memasukkan marker ke dalam lubang punggung Wafi.Kali ini kedengaran perlahan suara Wafi merenggek kesakitan.Husaini meneruskan dayungannya dan melajukan tangannya yg menjolak lubang Wafi dengan marker.Pada kali ini pancutan Wafi terasa begitu deras sekali,Husaini sangat menikmatinya.Kemudian Husaini mencabut marker keluar dari punggung Wafi dan Husaini memasukkan batangnya ke dalam mulut Wafi utk melepaskan airmaninya.
Husaini begitu puas,dia turut memuji batang Wafi pada malam itu.Tetapi malang bagi Wafi,dia bukan sahaja membuang air ke dalam lubang punggung Husaini tanpa sedar,dia juga diliwat menggunakan batang marker.
YOU ARE READING
ASRAMA 2006
RomanceMENGISAHKAN PENGALAMANKU PADA TAHUN KEDUA DI ASRAMA DI SEBUAH SEKOLAH DI N9. PADA TAHUN INI AKU SERING DIJADIKAN SASARAN OLEH BEBERAPA ORANG SENIORKU YANG BERPEWATAKAN LEMBUT. BERDASARKAN KISAH BENAR.