NIZAM

775 10 0
                                    

Kini Nizam hanya ada spendernya sahaja yg menutupi batangnya.Ammar seperti biasa mula mengambil gambar dari setiap angle.Sebentar tadi dia telah memberikan ubat kepada Nizam,sama sahaja dengan kuantiti yg dia berikan kepada Wafi sebelum ini.

Wajah Nizam cukup comel, kulitnya sangat cerah.Dia mempunyai seorang kekasih yg sama dalam tingkatannya,Fatihah.Dalam pada masa yg sama Nizam merupakan pemain takraw yg telah mengharumkan nama sekolah diperingkat negeri.

Ammar mula manjalankan kerja kotornya,dia mula menjilat puting dan meramas batang Nizam.Kedengaran suara Nizam mula merintih.Kemudian Ammar menyerang pula ketiak Nizam yg berbulu lebat itu.Batang Nizam sudahpun mengembang di dalam spendernya.

Tiba-tiba pintu bilik rawatan di ketuk,kedengaran jelas suara warden memanggil Ammar.Ammar berasa takut,segera dia kembali memakai pakaiannya dan menyelung Nizam dengan selimut.Ammar perlu berkelakuan seperti biasa,jika tidak tembelangnya akan pecah.

Ammar membuka pintu rawatan.

HUSAINI : Ada apa cikgu? Maaf lewat saya dah tidur sebenarnya.

WARDEN : Maaflah Ammar,saya tak dapat tidur pulak malam ni.Itu yang datang sini berjalan jalan.Ada masuk tadi di bilik kamu,tapi budak dorm kamu cakap kamu ada di sini.Itu yg saya ke mari.

HUSAINI : Oh mcm tu.Betul cikgu,saya dekat sini dari tadi sbb ada pelajar demam.Nizam pelajar tingkatan 2,dia tengah tidur tu.

WARDEN : Kalau macam tu baguslah,jom kita keluar minum.InshaAllah tiada apa-apa pada Nizam tu jika kamu tinggalkan kejap.Boleh la kita minum dan bersembang di kedai.Kalau kamu berat terpaksa lah kita bersembang dalam dorm ni je.

Ammar mengerutkan dahinya.Mahu atau tidak dia perlu menerima pelawaan dari cikgunya.Bimbang rahsia besar yg disimpannya selama ini terdedah.

Seperti biasa Ammar meninggalkan kunci bilik rawatan di atas daun pintu.Kemudian dia mengikuti warden menuju ke garaj.Dari jauh pergerakan Ammar diperhati oleh Fauzi."Mesti ada lauk ni kalau dia dari bilik tu",lantas Fauzi mencari KY Gel yg disimpan di dalam lockernya.Dia mengambil kunci yg disorok Ammar kemudian dia membuka pintu tersebut.

"Aku dah agak dah,mesti ada lauk sedap punya",Fauzi melucutkan seluarnya dan menyapu KY Gel di batangnya.Fauzi membuka spender Nizam lalu mengangkat tubuh Nizam yg tidak berdaya itu.Kemudian dia menyilangkan kedua belah kaki Nizam di pinggangnya sambil memeluk Nizam.

Berbekalkan KY Gel yg memenuhi batangnya,dia terus menusuk punggung Nizam."Arghh arghh arghh suara Nizam kesakitan mula kedengari.Batang Fauzi yg bersaiz 8.5inci itu belum memasuki sepenuhnya lubang Nizam yg masih teruna.Dia tidak mahu mengalah,dia terus melajukan lagi hayunannya sehingga batangnya masuk memenuhi lubang punggung Nizam.Dia dapat merasa tangan Nizam memeluknya dengan kuat setiap kali henjutan,mungkin Nizam menahan kesakitan.

Batang Nizam yg bersaiz 7 inci itu juga mengembang,dan mula mengeluarkan mazi.Fauzi mula berahi dah terus melajukan hayunannya yg akhirnya terkena G-Sport Nizam.Ketika itu Nizam melakukan kemutan yg kuat dan Fauzi memancutkan air maninya yg banyak ke lubang Nizam.Kelihatan juga air mani Fauzi jatuh ke atas lantai.Nizam juga terpancut dan air maninya berselerak di badan Fauzi.

Fauzi tidak mahu mengambil risiko,dia segera membaringkan Nizam kembali di atas katil.Kemudian dia memakaikan kembali spender Nizam dan membersihkan kesan air mani di punggung Nizam.Dia tidak mahu meninggalkan sebarang bukti.

Kemudian dia kembali menyelimutkan Nizam dan berlalu pergi meninggalkan Nizam keseorangan.Walaupun Fauzi org pertama yg berjaya memecahkan teruna Nizam,tapi dia berasakan Wafi adalah lelaki yang paling sedap dia kerjakan !!

ASRAMA 2006Where stories live. Discover now