Cik Zul masih belum tiba.Jam menunjukkan sudah jam 2pm.Ini menujukkan hampir 2 jam aku menunggu di sini.Aku tidak berseorangan,bersamaku adalah Ikhwan,pelajar ting 1 yang mengalami demam dan 4 org pelajar perempuan iaitu Mira,Izaty (Ting 1),Atikah (Ting 3) dan Azira (Ting 5),kesemua mereka seperti Ikhwan,demam.
Mira dan Izzaty mempunyai wajah yg cukup manis.Cumanya teteknya belum kelihatan,mungkin kerana usia mereka yg masih muda.Atikah pula mempunyai saiz payudara yg sepadan dengannya,utk pengetahuan Atikah merupakan couple kepada Hafriz,orf yg sama aku kulum batangnya tahun lepas.Dia turut mempunyai potongan badan yg menarik ditambah punggungnya yg bulat.Beruntung Hafriz dapat memilikinya,tetapi aku insan beruntung kerana dapat merasai Hafriz.Azira pula mempunyai fizikal badan yg besar,jadi bukan seleraku.
Aku mendengar bunyi hon dibunyikan dan ternyata itu adalah dari Cik Zul,driver van sekolah.Segera kami menaiki van tersebut.Cik Zul seperti tidak berasa bersalah membiarkan kami menunggu lama di sini.Aku duduk di depan sekali bersama Cik Zul,tiada apa yg boleh aku borakkan dengan Cik Zul kerana aku berasa penat menunggu tadi.Aku hanya memikirkan utk tidur di bilik apabila tiba di asrama nanti.
Setibanya aku di perkarangan asrama,Syukor menghalang aku dan Ikhwan dari memasuki bilik.Dia memberi alasan kerana takut ada barangan di dalam bilik hilang.Geram aku,sudahlah kakiku bengkak dan berjalan bertengkot,dia menyuruh aku dan Ikhwan berehat di surau shj.
Aku merasakan hariku cukup malang pada hari ini,sudahlah kakiku sakit,dibiarkan lama menunggu di klinik dan kini tidak dibenarkan berehat di dalam bilik.Aku dan Ikhwan menuju ke surau.
Bermacam cara aku cuba melelapkan mata di surau,tetapi gagal.Begitu juga dengan Ikhwan.Aku menggulung sejadah dan menjadikannya sebagai bantal,tapi aku berasa tidak selesa.Mungkin kerana aku tidur beralaskan lantai mozek,bukan karpet.
Tidak mengapalah,tunggu sahaja sehingga jam 5pm utk masuk ke asrama.Sejam lagi pujuk diriku.
YOU ARE READING
ASRAMA 2006
RomanceMENGISAHKAN PENGALAMANKU PADA TAHUN KEDUA DI ASRAMA DI SEBUAH SEKOLAH DI N9. PADA TAHUN INI AKU SERING DIJADIKAN SASARAN OLEH BEBERAPA ORANG SENIORKU YANG BERPEWATAKAN LEMBUT. BERDASARKAN KISAH BENAR.