BAWAH TANGGA

848 13 0
                                    

Aku meminta Amir memasuki stor di bawah tangga perpustakaan dengan langkah yg senyap.Kemudian aku membentangkan kotak yg aku sandarkan sebelum ini.Penuh habuk dalam bilik ini kerana sudah lama tidak dibersihkan.Berkali juga aku dan Amir bersin walaupun kami berusaha untuk menahannya.

Amir mula membuka pakaiannya dan kini dia hanya berspender.Dia tahu bahawa aku akan bertambah ghairah melihatnya begitu.Amir meminta aku membuka bajuku sendiri dan dia meminta aku berbaring.Aku hanya turutkan shj arahan Amir.Perlahan dia menjilat seluruh badanku,bergetar badanku menahan kegelian dan kesedapan.Kemudian dia membuka zip seluarku dan dia menjilat spenderku sehingga basah.Aku yakin ketika itu air maziku telah banyak keluar.

Disebabkan aku terlalu ghairah aku terus menyerang Amir.Aku membuka spendernya yg berbelang pelangi dan mengigit punggungnya.Kemudian akan menyerang lubang punggugnya,aku menjilat dan Amir mula kedesahan.Kemudian aku meludah air liurku tepat ke lubang Amir.Aku meminta Amir mengulum batangku dan dia melaksanakan tugas itu dengan cukup baik.

Sesudah aku merasakan batangku cukup basah,aku mendayung batangku ke dalam lubang Amir.Memang betul kata Amir,Zairol sememangnya mempunyai batang yg kecil.Meskipun mereka seringkali bersama,aku tetap dapat merasai kesempitan lubang Amir.
Kepala Amir sudah terangkat menahan kesakitan,aku menyumbatkan spenderku ke dalam mulutnya agar dia tidak menjerit.Aku tidak boleh melepaskan peluang ini,aku berusaha memasukkan batangku ke dalam lubang Amir walaupun sempit.Kemutan Amir terlalu kuat,mungkin kerana dia kesakitan.

Perlahan lahan aku menarik perhatian Amir,aku mula bermain di telinga dan menyerang lehernya.Amir berasa kegelian dan aku mula dapat merasakan kemutannya semakin longgar.Dengan segera aku membuat hayunan yg kuat dan akhirnya seluruh batangku telah berjaya memasuki lubang Amir.Ketika ini Amir menjerit dengan kuat,mujur aku sempat menutup mulutnya.

Aku dapat merasakan air mata Amir mula mengalir di pipi.Aku tidak peduli,terus sahaja aku mendayungkan batangku keluar masuk ke punggung Amir.Sesekali aku mendengar renggekan kesedapan Amir.Amir sudahpun pancut,aku dapat melihat tompokan air maninya di atas kotak.
Amir memohon agar aku tidak membuang benihku ke dalam lubangnya,tetapi aku tidak peduli.Setiap kali aku pancut pasti aku akan menampar punggungnya,masuk kali ini sudah 3 kali aku memancutkan airmani ku.Amirr tidak merintih kesakitan lagi bahkan dia meminta aku terus mendayungnya.

Hayunan batangku ke dalam lubang Amir juga semakin lancar,tidak sesempit tadi,berkat air mani yg ku buang ke dalam lubangnya.Aku mendayungnya seperti org gila.Aku membayangkan bermacam wajah seperti Aliff,Nizam,Hafriz dan Shazuan.Hayunan ku semakin laju dan hentakan ku akhirnya mengenai g-sport Amirr.

Amir mengelengkan kepala lalu mengemutkan punggungnya.Akhirnya aku dan Amir terpancut.Kami berdua terbaring keletihan.Batangku masih tegak berdiri dan masih mengeluarkan air mani,kemudian aku menolak kepala Amir utk menghisap badanku.Tidak aku benarkan dia mencabut mulutnya dari batangku.Aku dapat melihat Amir mulai sesak nafas,dan kemudian aku terus memancutkan air maniku terus ke dalam tekaknya.Amir terus memegang lehernya sambil terbatuk batuk.

Aku masih belum berpuas hati,semasa Amir baru mahu mengambil nafas aku mengangkat tubuhnya dan terus mendayung lubangnya.Amir mahu menjerit tetapi aku terus menyerang mulutnya.Kami berdua saling bermain lidah.Aku lajukan lagi henjutanku sehingga Amir kelihatan tidak berdaya utk melawan.Dalam 10 minit kemudian sekali lagi aku memancutkan air maniku.

Kemudian aku mencabut batangku dari punggung Amir dan aku membaringkan dia dengan perlahan.Jelas Amir telah lunyai dikerjakan olehku.Dia tidak mampu berkata apa apa,hanya memberikan insyarat mata seolah dia berkata sudah cukup utk hari ini.Aku mengangkat kakinya ke bahuku dan terus aku melajukan dayungan kepada Amir.Amir tidak mampu lagi utk melawan,dia seolah merelakan sahaja perbuatanku kepadanya,aku mengerjakan punggung Amir dengan begitu teruk sekali pada malam itu.Dendamku kerana tidak dapat merasai Nizam juga ku lepaskan saat itu juga kepada Amir.

ASRAMA 2006Where stories live. Discover now