Husaini merupakan seorang pelajar ting 5 yg dilantik sebagai Ketua Biro Kesihatan di asrama sekolahnya.Sebenarnya dia baru berpindah ke sekolah ini tahun lepas.Sebelum ini dia bersekolah di Gemas,Negeri Sembilan.
Husaini mempunyai perwatakan yg cukup lembut.Selain itu juga dia merupakan seorang gay.Ramai shj penghuni asrama ini mengetahui perkara tersebut.Bagi Husaini org lain tidak layak mencampuri urusan peribadinya.Semasa di sekolah lamanya,berapa ramai junior dan rakan-rakannya menjadi mangsanya.
Sejak berpindah ke sekolah yg baru,Husaini tidak dapat melampiaskan nafsunya sesuka hati,apalagi untuk mencari mangsa baru di kalangan junior kerana dia berasa takut,tambahan pula dia merupakan pelajar baru di sini.
Hanya satu shj tempat yg sering dia melepaskan nafsu kudanya,kepada Amar.Rakan setingkatannya yg dilantik Bendahari Asrama.Ammar juga merupakan seorang gay.Dia sering melakukan perkara itu dengan kawan kawasan perumahannya ketika dia balik wajib atau ketika cuti sekolah.
Sudah beberapa kali Husaini dan Ammar melakukan perbuatan itu di asrama,paling kerap pada tahun ini di bilik rawatan.Keadaan bilik itu yg sunyi dan privacy,menjadikan bilik rawatan tersebut sebagai tempat utk mereka melampiaskan nafsu masing-masing.
Tetapi mereka berdua tidak pernah puas,kerana mereka berdua adalah Bottom.Pernah juga mereka menjadi TOP diantara mereka,tetapi nikmatnya tidak sama.Akhirnya mereka lebih selesa membuat aksi 69,mengulum sesama mereka sehingga pancut.
Husaini menatap wajah Wafi dalam keadaan ghairah sekali.Dia mahu memulakan tapi dia terasa bimbang kerana takut Wafi sedar.Lagipun ini merupakan kali pertama dia menggunakan ubat tidur itu.Mahu shj dia memanggil Ammar,tapi dia lupakan kerana dia perlu merasainya terlebih dahulu.Dia tidak bimbangkan keadaan lalu lalang di depan bilik oleh penghuni asrama,kerana dia yakin tiada apa yg dapat dilihat dari luar.Apa yg dia bimbangkan Wafi tersedar ketika dia melampiaskan nafsunya.
YOU ARE READING
ASRAMA 2006
RomanceMENGISAHKAN PENGALAMANKU PADA TAHUN KEDUA DI ASRAMA DI SEBUAH SEKOLAH DI N9. PADA TAHUN INI AKU SERING DIJADIKAN SASARAN OLEH BEBERAPA ORANG SENIORKU YANG BERPEWATAKAN LEMBUT. BERDASARKAN KISAH BENAR.