SANTAPAN AKHIR

804 13 0
                                    

2 hari lagi Nizam dan penghuni lain akan pulang ke rumah masing-masing.Hatinya berasa cukup resah apabila teringkatkan tentang gambar dan video yg diambil oleh Ammar.Dia mesti mendapatkan kamera tersebut.Baru-baru ini Nizam dengan beraninya ada menyelongkar locker Ammar ketika dia mandi,tetapi Nizam masih tidak menjumpai kunci tersebut.
------------------------------------------------------------

Kenikmatan punggung Nizam masih dirasai olehku.Sering shj aku melancap sambil mengigat kembali memoriku ketika menusuk punggung Nizam yg montok dan putih itu.Masih aku teringat ketika tangan dia mencengkam tilam seolah menahan kesakitan.Wajah mukanya ketika terpancut semasa aku menujah punggungnya masih melintas di fikiran.

Iya,Nizam tidaklah sesedap Aliff.Padaku layanan Aliff adalah yg terbaik.Dia sendiri akan menukar posisi untuk memuaskan nafsuku.Tetapi itu semua adalah cerita lama,Aliff mungkin telah bahagia di sekolah barunya.Kenikmatan memecahkan lubang Nizam boleh diumpakan seperti mendapat dara seorang gadis.Kemutannya yg lembut dan mencengkam memberahikan nafsuku.Cuma sehingga kini aku tidak faham,apakah Nizam betul-betul tidak sedar atau dia berlakon shj? Jika dia berlakon sudah pasti dia akan menjerit ketika aku melakukan dayungan.

Nizam juga seolah tidak mengesyaki apa-apa malah tidak bertanyakan apapun tentang apa yg bermain di fikiranku.Mungkin juga rezekiku kerana dapat menikmati Nizam ketika dia tidak sihat.Ini bermakna aku perlu menunggu peluang itu utk menikmati tubuhnya sekali lagi.Ouh lupa,aku ada mencuri spender yg dipakai Nizam tempoh hari,spender yg berwarna putih.Aku jadikan koleksi sebagai bahan utk melancap.

Seorang juniorku memanggilku,Ammar telah memberikan pesanan utk bertemuku sebentar di perpustakaan.Pelik juga aku,tetapi disebabkan aku pernah terhutang budi dengannya aku segera ke perpustakaan untuk menemuinya.Tiba-tiba aku berasa bimbang,adakah dia telah mengetahui aku telah masuk ke bilik rawatan tanpa pengetahuannya?

AMMAR : Sampai pun adik,ingatkan adik taknak dtg dah.

AKU : Eh dtg bang,cuma tadi ada keje sikit.Kenapa bang nak jumpa saya kat sini?

AMMAR : Abg ada order makanan kat cafe,abg order tomyam dengan ikan siakap utk makan malam ni.Jadi adik tak payah la makan kat dewan makan tu.Nanti adik dtg bilik rawatan ya dalam pukul 7PM.

AKU : Alamak bang,knp sampai nak makan kat situ pulak? Makan kat cafe sudah la.

AMMAR : Abg order makanan tu cukup untuk kita berdua je.Kalau kat cafe nanti ramai yg mintak.Lagipun lusa adik nak balik rumah dah.Tu ingat nak berborak last dengan adik malam ni.Kalau adik tak sudi takpelah.

AKU : Haa yelah bang,petang kang saya datang.

AMMAR : Terima kasih dik sebab sudi,tapi adik jangan bgth sape-sape yg adik lepak bilik rawatan.Nanti dorang cakap abg pilih kasih pulak.Lagipun adik sihat,mesti dorang cakap abg salah gunakan bilik tu.

AKU : Okay bang,jgn risau.Saya takkan bgth sape-sape.

Shafiq dan Nizam ada mengajakku sekali ke dewan makan utk makan petang.Aku menolak ajakan mereka dan mengatakan aku telah kenyang.Setelah itu aku terus memasuki bilik rawatan dengan segera supaya tidak terlihat oleh sesiapa.Ammar telah menungguku di dalam bilik tersebut.Dia dengan segera bangun mengunci dan menutup pintu.
Makanan yg telah ditempah Ammar sudah tersedia dan berbau enak sekali.Ammar mempelawaku untuk makan dan kami makan bersama.

Kemudian dia menghulurkan air dan sesudah kami menghabiskan makanan,kami berdua berbual dengan mesra.Entah mengapa aku berasa mengantuk sekali,mungkin kerana kekenyangan.Aku meminta izin Ammar utk baring sebentar.
‐------------‐--------------------------------------------------------
Ammar hanya membiarkan Wafi berspender sahaja.Pakaian Wafi yg lain sudah dia tanggalkan.Kemudian Ammar melondehkan spender Wafi yg berwarna merah itu hingga ke paras lutut.Ammar mengulum batang Wafi,dengan bermodalkan RM25 dia dapat merasai keseluruhan tubuh Wafi.
Sebenarnya dia telah melarutkan ubat tidur dan ubat perangsang seks di dalam minuman tadi.Batang Wafi sudah mula mengembang di dalam mulutnya dan akhirnya cairan putih yg pekat memenuhi mulut Ammar.

Ammar mengambil tali dan mengikat kedua tangan Wafi,kemudian dia meneriapkan tubuh Wafi.Kemudian dia menusuk punggung Wafi dengan batangnya yg menegang.Dia mendayung punggung Wafi dengan cukup laju,sambil tangannya menarik rambut Wafi.Kemutan Wafi semakin padat dan Ammar memancutkan benihnya ke dalam lubang Wafi.

Dia menarik Wafi ke penjuru katil,kedua belah kaki Wafi diangkat lalu di ikat di katil atas.Ini bermakna kaki Wafi sudah pun tergantung.Kemudian dia menaiki badan Wafi dan membenamkan keseluruhan punggungnya ke dalam batang Wafi.Ammar berasa sangat sedap apabila batang Wafi yg padat memenuhi punggungnya.Dia melanjukan hentakanya,pinggang Wafi juga sudah mula terangkat menahan kesedapan.Dia turut menampar wajah Wafi yg kejantanan itu dan akhirnya dia memancutkan air maninya yg banyak sehingga terkena wajah Wafi.Wafi belum lagi mengeluarkan maninya,Ammar tidak berhenti dan meneruskan hayunannya,kemudian dengan tiba-tiba Wafi mengangkat pinggangnya dengan lebih kuat dalam keadaan mulut yg ternganga,Ammar dapat merasai peluru air mani Wafi telah dilepaskan ke dalam punggungnya.

Ammar berehat sebentar,dia berasa sangat kepenatan.Kemudian dia mendengar namanya dipanggil oleh Fauzi,kelam kabut Ammar memakai tuala.Fauzi memanggil nama Ammar dengan suara yg lebih kuat sambil mengetuk pintu.Ammar tiada pilihan,dia akhirnya membuka pintu.

AMMAR : Kau nak apa Fauzi?

FAUZI : Kau buat apa kat dalam? Buka pintu ni aku nak masuk.

AMMAR : Tak de apalah Fauzi, aku tidur je kat bilik ni.Kejap lagi aku nak keluar dah.

FAUZI : Hahahaha,pandai kau nak cover,tapi kau salah orang. Kau ingat aku tak tau apa yg kau buat dalam ni?

AMMAR : Apa kau cakap ni? Merepek lah

FAUZI : Aku bagi kau masa 5 saat.Kau buka pintu ni sendiri atau aku panggil yg lain masuk sekali. Biar org lain tahu apa sebenarnya kau buat.

ASRAMA 2006Where stories live. Discover now