PLAN

922 12 0
                                    

Dari mana U ni? Soal Ammar kepada Husaini.

HUSAINI : Tengok budak asrama yg sakit dalam bilik.Kesian budak tu,demam pulak.

AMMAR : Patutlah U pergi lama sangat,rupanya tolong budak demam rupanya.Kenapa U tak ajak I? selalunya U ajak.

HUSAINI : I malas nak distrub u masa subjek febret U.BTW malam ni I nak lanje U makan,U sudi tak sayang?

AMMAR : Hahaha U ni mestilah boleh,takkan tak boleh.U nak belanja I makan apa?

HUSAINI : Favourite u,lauk paling sedap hahahaha.Tapi kita pergi dapur sama-sama,sediakan menu dengan resepi. Habis sekolah kita pergi tengok dapur eh sayang

Ammar hanya tergelak.
--------------------------------------------------------------

Aku tersedar,kepalaku berasa ringan sedikit berbanding tadi.Kemudian aku mendengar bunyi pintu dibuka.Seorang pelajar junior tingkatan 1 menghantarkan aku makanan yg dibungkus di dewan makan.Aku memanggilnya dan mengajak dia utk bersembang.Dia memaklumkan dia tidak berani lama utk berada di sini kerana sudah diberi amaran oleh Husaini.

Dia memperkenalkan dirinya sebagai Shazuan,berasal dari Rembau.Ayahnya bekerja di atas kapal.Ibunya pula merupakan seorang suri rumah.Dia merupakan penghuni bilik 11.Kerana aku melihat mukanya seperti dalam ketakutan,aku melepaskan dia pergi.Biasalah budak baru,kena ugut sikit dah goyang.

Shazuan merupakan seorang yang mempunyai kulit sawo matang,tinggi paras bahuku dan mempunyai fizikal yg menarik.Apa yg membuatku seperti jatuh hati kepadanya adalah kerana rupanya seperti Pemain Bolasepak Portugal,Cristiano Ronaldo.Mungkin korang fikir ini adalah imaginasi dan cerita rekaan,tetapi apa yg aku ceritakan ini adalah kisah benar.

Makan tengahari pada hari ini menepati seleraku.Kuah manis labu bersama ikan keli.Aku jamah dengan berselera sekali.Aku juga dapat merasakan keadaanku lebih sihat dari pagi tadi.Bengkak di kakiku juga sudah surut sedikit.Bolehlah aku meminta kebenaran dari Husaini utk pulang ke dormku sebentar lagi.

Pintu dibuka,kelihatan Husaini dan Ammar masuk ke dalam bilik.Ammar kelihatan terkejut melihatku berada di dalam bilik.Husaini menyapaku dan bertanya tentang keadaan terkini.Aku memaklumkan kepadanya bahawa keadaan aku beransur pulih,lantas aku memohon kebenaran darinya utk pulang ke dormku sendiri pada petang ini.

Husaini memaklumkan dia akan memberi jawapan sebentar lagi kerana dia perlu berfikir dari segenap aspek.Kemudian dia keluar bersama Ammar,mungkin menuju ke bilik mereka.

Ammar dan Husaini menuju ke bawah pokok mangga yg terletak dihujung asrama,kemudian perbualan serius antara mereka bermula,

AMMAR : Whats going on? Knp U tak bgth I yg Wafi ada kat bilik tu?

HUSAINI : I nak suprisekan U sayang,sbb tu I tak bgth U. I tau U melting gila kat Wafi tu.

AMMAR : Dah berapa lama Wafi dalam tu?

HUSAINI : Dah 1 malam,kalau ikutkan esok dia kena keluar,tapi macam dah okay pulak kaki dia. I tengah fikir cara ni

AMMAR : What? U jangan cakap yg U dah dapat dia

HUSAINI :Yes dear,I dah dapat dia malam tadi dan terbaru tadi.Skrg I tengah fikir utk U rasa pulak.

AMMAR : What? Ini say suprise? And U langsung tak bgth I bila U buat kat dia.Now I rasa sisa U? Mcm tu?

HUSAINI : Im sorry okay. U nak marah I tu u punya hak.Skrg ni U nak rasa Wafi or tak?

AMMAR : Apa cara U dan apa syarat U?

HUSAINI : I akan campurkan few ubat dekat dia bagi dia tidur dan ghairah.U boleh buat apa-apa yg U suka dekat dia,I takkan kacau dan takkan ada, tapi dengan syarat I nak kita threesome dengan dia last nanti.U aggree?

AMMAR : Okay agree, but mcmana U nak yakinkan dia utk keluar esok?

HUSAINI : Sekejap i fikir

ASRAMA 2006Where stories live. Discover now