AKU (WAFI)

1.1K 20 0
                                    

Wafi merupakan seorang pelajar yang memiliki ketinggian yg sederhana,berkulit sawo matang dan merupakan salah seorang pemain bolasepak di sekolah.

Dia bukanlah seorang yg kacak,tapi memiliki senyuman yg cukup manis.Cuma Wafi ini lebih suka membuat hal sendiri daripada bercampur dengan rakan rakannya.Meskipun begitu,dia tetap ramah apabila disapa.

Walaupun dia kelihatan seperti lelaki straight,sebenarnya tidak ramai tahu bahawa dia juga sering melakukan hubungan terlarang bersama Aliff dan Amir.Tetapi dia bijak menutup rahsia,pada pandangan umum,dia kelihatan tidak akrab dengan Aliff dan Amir,kerana itu tiada siapa mengesyakinya.

Selain itu juga dia pernah mengulum batang Hafriz ketika tidur sehingga terpancut,dia juga pernah meraba batang Nizam ketika tidur,ketika itu Nizam terbangun,mujur dia sempat utk menyembunyikan diri.

Dia sedar dia tidak punyai keberanian utk membuat perkara yg sama dengan lebih kerap kepada Hafriz,oleh itu dia selalu mencuri spender Hafriz yg  belum di basuh lalu melancapkan batangnya dengan memghidu spender tersebut.Batang Hafriz adalah batang lelaki pertama yg dikulum olehnya.

Sungguhpun begitu,Wafi juga menyukai wanita.Sejak sesi persekolahan bermula di tingkatan 2,ramai sahaja junior perempuan mengirimkan surat kepadanya,salah seorang adalah Farahin yg berasal dari Puchong.Baru-baru ini juga dia terliur dengan potongan badan Atikah,yg merupakan kekasih kepada Hafriz.

Wafi mempunyai batang yg besar dalam 6 inci.Walaupun dia memakai spender,jelas kelihatan benjolan pada seluarnya.Kerana itu ramai yg memerhatikannya termasuk lelaki,salah seorangnya adalah Ammar.
Kehebatan batang Wafi juga diakui oleh Amir dan Aliff.Bagaimanapun aset terbesar Wafi sebenarnya adalah kerana bentuk badannya,dipadankan pula dalam keadaan Wafi hanya berspender,sudah pasti menawan hati ramai org.

Ammar sentiasa mencuri pandang benjolan Wafi semasa dia pulang dari bersukan.Dengan wajah dan peluh jantannya itu membuatkan Ammar berasa ghairah.Dia hendak mencuba sejak Wafi di Tingkatan 1 lagi,tetapi agak sukar kerana dia beranggapan Wafi cukup berahsia dalam semua perkara dengan sesiapapun.Kerana itu tidak punyai alasan yg konkrit utk mendekati Wafi.

ASRAMA 2006Where stories live. Discover now