Fauzi menuju ke asrama,dia berasa bosan kerana ramai temannya yg pulang ke kampung masing-masing.Dia tiada sesiapa kerana dia merupakan anak yatim piatu.Ramai junior menyapanya sebagai tanda hormat,maklumlah pada tahun ini dia berada dalam tingkatan 5.
Setibanya dia di bilik,hanya dia seorang sahaja yg ada.Lagi bertambah kebosanan Fauzi.Mungkin ahli biliknya menumpang tidur di bilik rakan mereka yg tidak pulang ke kampung.Bagi menghilangkan rasa bosan,Fauzi membuat keputusan utk berjalan jalan di kawasan sekitar asrama.
Setibanya dia di hadapan dorm rawatan,dia menghidu bau yg biasa dihidunya.Bau air mani yg pekat.Dia cuba mengintai ke dalam bilik tersebut,tetapi dia tidak nampak apa apa kerana tingkap tertutup rapi.Dia cuba membuka pintu bilik tersebut,tetapi berkunci.Akhirnya dia meraba di atas daun pintu dan dia akhirnya menjumpai kunci bilik tersebut.
Dia menolak pintu bilik rawatan dengan perlahan,takut ada jembalang yg berdiri di hadapannya.Bau itu semakin kuat dan dia yakin bau itu dtgnya dari bilik ini.Segera dia mencapai suis lampu dan membuka lampu.Akhirnya dia melihat Wafi sedang berbaring di atas katil dengan hanya memakai spender.Dia melihat banyak kesan tompokan air mani dicadar Wafi.Dia juga menyedari terdapat sehelai hoodie yg dikenalinya,
"Sial punya Ammar,dia laukkan budak ni rupanya",bisik Fauzi.Dia memandang wajah Wafi dengan tenungan yg tajam.Dia pasti bahawa Wafi telah diberikan ubat tidur dan ubat perangsang seks yg banyak.Dia tertarik dengan fizikal Wafi dan dia mula terangsang.Sebelum ini dia pernah membuat hubungan itu dengan Danial,iye pelajar tingkatan 1 yg berpindah baru baru ini.
Fauzi mula membuka pakaiannya,sebelum itu dia mengunci kembali pintu dan memadamkan lampu.Kemudian dia menanggalkan boxernya dan membelai batangnya yg bersaiz besar itu.Dia memusingkan tubuh Wafi yg masih kaku,dan dia mula menanggalkan spender lelaki tampan tersebut.
Batang Fauzi yg berukuran 7.5inci sudah pun menegang,dia menuju ke lubang Wafi,masih ada lagi air mani yg keluar dari lubang keramat tersebut.Dia tidak perlu bersusah payah,dengan satu henjutan,batangnya masuk memenuhi lubang Wafi.
Wafi mendesah kesakitan,Fauzi tidak peduli.Apa yg penting nafsunya perlu diutamakan.Dia melajukan henjutan batangya ke atas Wafi dalam posisi dogie.Punggung Wafi bergegar menerima henjutan tersebut.Mula terkeluar bunyi kesakitan dari mulut Wafi,tapi dalam nada yg perlahan.Fauzi memegang batang Wafi dan melancapkannya.
Batang Fauzi mula mengembang,dia sedar dia sudah hampir mencapai tahap kenikmatan.Wafi mengemutkan punggungnya dan secara tiba air mani Wafi pancut dengan banyaknya,membasahi tangan Fauzi.Fauzi bertambah berahi dan dia terus melajukan henjutannya,batangnya yg bersaiz 7.5inci tu berada penuh di dalam punggung Wafi dan akhirnya Fauzi meledak.Cukup banyak air maninya yg ditanam di lubang Wafi.
Fauzi bersandar keletihan.Akhirnya dapat juga dia melepaskan lampias nafsunya.Segera dia memakaikan kembali spender Wafi dan meninggalkan bilik tersebut.Dia tidak mahu perbuatannya itu diketahui oleh sesiapa.
YOU ARE READING
ASRAMA 2006
RomanceMENGISAHKAN PENGALAMANKU PADA TAHUN KEDUA DI ASRAMA DI SEBUAH SEKOLAH DI N9. PADA TAHUN INI AKU SERING DIJADIKAN SASARAN OLEH BEBERAPA ORANG SENIORKU YANG BERPEWATAKAN LEMBUT. BERDASARKAN KISAH BENAR.