Jam menunjukkan sudah pukul 12.30PM.Lama juga aku tidur ni,barai betul,fikir Wafi sendirian.Dia mendapati tiada sesiapa pun di bilik.Dia segera menyalin pakaiannya, dan memakai tuala untuk mandi di tandas.
Aku merasakan diriku berasa amat letih sekali,sedangkan aku tidak melakukan apa.Aku kemudian meletakkan tapak tanganku di dahi,biasa je takde pun demam.Mungkin terlebih tidur.
Di kelas Husaini dan Ammar kelihatan keletihan sekali,mahu tidur subjek sedang di ajar pula.Walaupun begitu mereka masing-masing puas kerana dapat mengerjakan Wafi.Mereka juga masing-masing berfikir bagaimanakah cara utk merasai Wafi selepas ini.
Setelah mandi aku segera mempersiapkan diriku.Aku hanya memakai seluar track suit dan tshirt berwarna belang hitam putih shj.Kemudian aku menyandarkan diriku di katil."Hmm,lambatnya masa berlalu,cepat lah pukul 5pm ni",sungutnya..
Loceng persekolahan telah pun berbunyi.Ketika ini semua pelajar sekolah perlu ke surau utk menunaikan solat zohor secara berjemaah,kemudian barulah mereka dibenarkan utk ke dewan makan utk menjamu makan tengahari.Manakala sebilangan pelajar ting 5 menuju ke asrama utk berehat.
Ammar membuka pintu bilik rawatan,ketika itu aku hanya berbaring shj.Terus shj aku duduk apabila Ammar menghampiriku.Wangian yg dipakai oleh Ammar begitu tajam,tidak tahu perfume brand apa yg digunakan dan pastilah harganya mahal.
AMMAR : Adik dah boleh keluar dah hari ni,dah betul sihat ke ni?
AKU : Alhamdulillah,sihat dah bang.Tu lah tak sabar nak balik bilik dah.Bang, tak boleh ke kalau saya nak keluar ke dewan makan skrg? Lagipun saya dah boleh berjalan,sambil menunjukkan kakinya ke arah Ammar.
AMMAR : Abang tak tau lah dik,kena tanya Husaini sendiri.Tapi dia takde ni,dia ada meeting pustakawan dkt libraray.
AKU : Alaaa bang,tak boleh ke abg cover saya? Kalau bang Husaini tanya ckp lah apa-apa.Lagipun saya dari pagi tak makan,sbb takde sarapan disediakan.Mungkin bang Husaini lupa kot.
Ammar termenung seketika.Timbul pula rasa simpati kepada Wafi.Hendak dia membenarkan Wafi pergi bimbang pula dimarahi oleh Husaini.Tetapi mungkin ini peluang yg terbaik dimilikinya,utk dia merapatkan hubungannya dengan Wafi.
AMMAR: Ok,abg boleh bagi adik kebenaran tapi dengan 3 syarat..
Pertama,lepas makan adik kena terus balik ke dalam dorm ni,Kedua lepas habis makan adik kena stay kat dorm nk,jangan keluar ke mana mana sampailah abg Husaini bagi adik balik dorm adik semula,Ketiga,lepas ni kalau ada pape masalah abang nak adik bgth abg,jangan sembunyi apa-apa,dan yg paling penting kalau abg panggil adik kena datang.AKU : Ok bang deal.
Aku berasa lega kerana dapat keluar dari bilik ini.Sudah lama aku tidak menghirup udara luar dan mendapat cahaya matahari.Paling penting sudah lama aku tidak berbual dengan rakanku.Boleh lah aku mengatur topik utk dibualkan dengan mereka.Akhirnya aku tiba di dewan makan,kehadiranku di sambut meriah oleh kawan-kawanku.
Ammar memerhatikan Wafi telah hilang dari pandangan.Sengaja dia letakkan syarat yg ketiga itu,bolehlah dia menjerat Wafi di kemudian hari.Kemudian dia menyelongkar beg peribadi Wafi dan mengeluarkan semua spender yg Wafi pakai ketika dirawat di bilik rawatan.Ada 4 helai semuanya ada berwarna hitam,biru,merah dan kelabu.Meskipun spender Wafi ini telah dimuatkan ke dalam beg,tetapi kesan bonjolan batang Wafi jelas kelihatan.
Ammar kemudian mengambil spender yg berwarna hitam,dia menghidu spender itu kemudian melancapkan batangnya sendiri.Bau hamis dan masak pada benjolan spender itu menaikkan nafsunya,akhirnya dia memancutkan airmaninya pada spender tersebut.Spender berwarna kelabu di ambil oleh Ammar,spender itulah yg dipakai oleh Wafi pada malam tadi.Kemudian Ammar memasukkan kembali pakaian yg dipunggahnya ke dalam beg Wafi dan dia berlalu pergi.Spender kelabu Wafi berada dalam simpanannya,boleh lah dia gunakan sebagai modal utk melancap.
YOU ARE READING
ASRAMA 2006
RomanceMENGISAHKAN PENGALAMANKU PADA TAHUN KEDUA DI ASRAMA DI SEBUAH SEKOLAH DI N9. PADA TAHUN INI AKU SERING DIJADIKAN SASARAN OLEH BEBERAPA ORANG SENIORKU YANG BERPEWATAKAN LEMBUT. BERDASARKAN KISAH BENAR.