ANGGAP MIMPI

1K 18 0
                                    

Aku merasakan kepalaku sangat berat,meskipun aku telah memuntahkan apa yg berada diperutku.Aku tidak memakain baju dan seluar,hanya bertuala shj,kerana aku berasa diriku sangat lemah.Segera aku mencapai ubat panadol yg berada di atas meja dan menelannya.Aku bertanya kepada diriku sendiri,mengapa aku hanya berbaju dan berspender shj apabila sedar pagi tadi.Bilakah masanya aku menanggalkan seluarku,akhirnya aku tertidur.

Husaini senyum sendirian.Sudah lama dia tidak merasai nikmat begitu.Memang benar,nikmat yg dirasainya berbeza ketika melakukan bersama Ammar.Meskipun Wafi baru di Tingkatan 2,dia mempunyai saiz batang yg cukup besar.Dia tidak dapat menumpukan perhatian di dalam kelas,berkali juga Ammar menegurnya,tetapi dia tidak mengendahkan kerana dia sangat merindui nikmat yg diterimanya semalam.

Dia sedang mencari cara bagaimana utk memberitahu Ammar,tetapi dia berfikir sebentar.Sudah pasti mereka akan berkongsi nikmat itu setelah diberitahu.Oleh itu Husaini membuat keputusan utk merahsiakan perkara tersebut dari Ammar buat seketika.
Husaini menuju ke meja guru,dia meminta izin utk melawat pelajar asrama yg tidak sihat yg kini berada di bilik rawatan.Gurunya memberi kebenaran,apatah lagi Husaini merupakan Ketua Biro Kesihatan.

Husaini melangkah segera dari sekolah menuju ke bilik rawatan,tempat Wafi berehat.Dia membuka pintu bilik dan mendapati Wafi sedang tidur.Dia melalukan cara yg sama kepada Wafi semalam,Wafi dalam keadaan separuh sedar dan mamai tetapi dia tidak membuka mata.Sekali lagi Husaini tersenyum.

Aku merasakan seolah leherku dijilat,dan aku juga dapat merasakan bahawa ada tangan yg meramas batangku.Aku hendak membuka mata,tetapi kepala ku amat berat sekali.
Kali ini bibirku diserang,seolah ada orang lain mengemam bibirku.

Aku dapat merasakan tuala ku ditanggalkan dan kini aku dapat merasakan spenderku dilondehkan hingga paras lutut.Ada lidah yg sedang bermain di batangku,tidak lama kemudian mengulum batangku.Sejujurnya sudah 2 minggu aku tidak melakukan perkara ini bersama Aliff,aku berasa kesedapan dan aku hanya membiarkan.

Kemudian aku dapat merasakan sesuatu yg suam dan ketat memasuki tubuhku,batangku seperti memasuki lorong yg sempit,aku juga dapat merasakan gegaran hayunan itu dan akhirnya aku terpancut.

Husaini dapat merasakan bahawa Wafi telah memancutkan air mani dalam lubangnya.Husaini kemudian melancapkan batangnya dan air maninya bersepah di atas badan Wafi.Sungguh Wafi mempunyai batang yg hebat sekali,walaupun tidak diberikan Ubat Perangsang Seks.Kemudian dia mengelap air maninya yg berada di badan Wafi dengan baju dalam yg dipakainya. Selapas itu dia menaikkan kembali spender Wafi yg berada di paras lutut,seterusnya memakaikan kembali tualanya.

15 minit selepas Husaini meninggalkan bilik,aku akhirnya dapat membuka mata.Aku memerhati keadaan sekelilingnya dan ternyata tiada siapa disitu melainkan diriku yg berseorangan.Aku juga meraba tuala dan spenderku,masih terpakai dengan kemas dan tiada tanda telah dibuka.

"Mungkin mimpi kot",fikirku sendirian.
Kepala aku masih terasa berat dan aku terus tertidur

ASRAMA 2006Where stories live. Discover now