Aku tiba di tandas utk membasuh bajuku.Pada waktu tengahari begini keadaan di sini tidak lah ramai.Kerana ramai penghuni asrama ke dewan makan utk makan tengahari.Ada juga yg bertemu dan keluar bersama keluarga mereka.Aku tidak makan di dewan makan pada hari ini,aku hanya mengirimkan kepada Nizam utk membeli makanan dari luar,kerana Nizam telah keluar bersama keluarganya.
Banyak juga pakaian yg perlu dibasuh.Sudah seminggu pakaian ini disimpan.Kebiasaanya aku akan mencuci pakaian setiap 3 hari,tetapi kerana aku tidak sihat tempoh hari,pakaian ini tidak terbasuh.Memberus baju sekolah menggunakan berus bukanlah perkara yg mudah,aku perlu menguatkan tanganku untuk menyental daki terutama di bahagian kolar.
Tiba-tiba aku melihat kelibat Zaki memasuki ruangan tempat utk membersihkan baju.Dia berada di sebelahku.Zaki merupakan pelajar tingkatan 1,kakaknya merupakan seniorku pada tahun lepas.Wajah Zaki tidak tumpah seperti wajah kakaknya.Zaki berambut kerinting dan mempunyai fizikal badan yang baik.Tetapi dia tidak mempunyai batang yg besar,aku rasa lebih kecil daripada Amir.Bagaimanapun dia mempunyai punggung yg tonggek dan padat.
Kami berdua bersembang sambil memberus pakaian masing-masing.Dalam masa yg sama aku mencuci mata memerhatikan batangnya,benarlah tekaanku,saiz batangnya hanya kecil shj.Aku bertanyakan pengalaman sepanjang dia berada di asrama ini,ternyata dia sering merungut tentang Syukor,ketua asramaku.Katanya Syukor sering membulinya.Mendengar rungutannya aku hanya mampu gelak sahaja.
Kini tiba saat utk aku membasuh spenderku.Tapi aku berasa pelik seperti jumlahnya berkurangan.Aku hanya mengabaikan sahaja,mungkin tercicir atau berada di dalam locker.Sedang aku membersihkan spenderku yg berwarna hitam,aku mendapati begitu banyak kesan tompokan air mani,segera aku membasahkan spender tersebut agar tidak disedari Zaki disebelahku.Rasanya sudah lama aku tidak melancap,tidak juga aku dapat mimpi basah pada minggu lepas.Hendak kata kepunyaan org lain juga bukan,memang spender ini milikku.
Aku mengabaikan sahaja dan memberus sehingga tompokan air mani tersebut hilang.
YOU ARE READING
ASRAMA 2006
RomanceMENGISAHKAN PENGALAMANKU PADA TAHUN KEDUA DI ASRAMA DI SEBUAH SEKOLAH DI N9. PADA TAHUN INI AKU SERING DIJADIKAN SASARAN OLEH BEBERAPA ORANG SENIORKU YANG BERPEWATAKAN LEMBUT. BERDASARKAN KISAH BENAR.