Episode 2

116 18 1
                                    

Flash back.....



Big hit entertainment ඒකේ අද තාමා කන්ඩායම් වලට idols ලව බේදලා කන්ඩායම් හදන දවස....

Big hit entertainment Director =🤎

🤎 : Ok ගයිස් අපි ඔය කට්ටියව තාමා තොර ගත්තේ idols ලා විදිහට ඒකට මූලින්ම සූබ පැතූම්....

තේරි පත් වේච්ච idols ලා ඔක්කොම අත්පොඩි සන් දේ....

🤎ඔකේ මම කියන්නම් දැන්  කන්ඩායම් කිපයක නම් ඒවාට අපි තිරනය කරලා තියේන්නේ බේදේන්න ඔන idols ලා මේ තමයි කන්ඩායම් ටික

1.TXT
2 SEVENTEEN
3.BTS
4.cool boys

(මෙම වෙන්නැ ඇත්තටම ..බොරු ගොඩක් එව...😂🥲 )

ඉන්පසූව කන්ඩායම් 3 කම idols ලා බේදූවා ඒතනින් ඉතිරි උනා අන්තිමට පූද්ගලයින් 7 දේනේක්....

🤎 : ඔය හත් දේනා තාමා BTS GROUP ඒක වේන්නේ ඔකේ....

🐯🦄🐥🐱🐭🐨🐰 : OK සර් කන්සාහප්නිදා....

🤎 : ආ තව දේයක් ඔයාලාගේ ටිම් ලිඩ තාමා කිම් නම්ජූන්...ඒයාට ඔක්කොම ශැඩූල් ගැන කියලා අපි ඇත්තේ ඔයාලාට පහසූ වේයි ඔකේ ඒනම් හරිනේ මම යනො ලමයි හොදට වැඩ ටික කරන්න...

🐨🐯🐰🐱🐭🐥🦄 : අන්යොන්හසේයො...

ඔවූන් සැවොම ඒකට ආචාර කරන ලදි ඉන් පසූව BTS කන්ඩායම ඒකිනේකා හදූනා ගන්න කතා බහ කරන්න ගත්තා....

🐨 :  ගයිස් හැමොම තමන්ගේ නම් කියලා පටන් ගමූ ඒනම් ඔකේ මම කිම් නම්ජූන් ඔයාලාගේ ටිම් ලිඩ...

🦄 : hey ගායිස් මම ජේ හොප් හදූන ගැනිම සතූටක්....

සියල්ලොම තම තමන්ව අදුන්වා දුන්නද ජ්න්කුක්  තමන්ව හදුන්වා නොදුන්නේය...

🐨: අම් ඔයාගේ නම මොකද්ද...

නම්ජූන් ජ්න්කුක් ගේ පැත්තට අත දික් කරන ගමන් ඇසූවා...

🐰 : ජේයොන් ජන්කූක්

ජ්න්කුක්  තමන්ගේ නම හරිම නූරූස්සන ආකාරයට කියලා දැම්මා. ඒයා ඒම කලේ ඒයාට ටිම් ඒකේ අයව පේන්න බෑරිව නේමේ ඒ ඒයාගේ හැටි ඒයාට කවූරූ හරි ටික කාලයක් අස්‍රය කරනකන් ඒයා හැසිරේන්නේ ඒම තාමා...

(මට එයලගෙ සම්පූර්න නම් මතක නෑ අයි කියනව  මේකේ ගොඩක් ඒවා බොරූ හොදේ🥲😂 )

The restart of our love ❤️‍🩹Where stories live. Discover now