1.Bölüm

308 10 0
                                    

"Majesteleri, asil bir dil kullanan bir kadın kapıyı çalıyor ve sizi görmek istediğini söylüyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Majesteleri, asil bir dil kullanan bir kadın kapıyı çalıyor ve sizi görmek istediğini söylüyor."


"Bu mümkün değil."


Adam alçak bir cevapla rakibini azarladı.


Kale, çok katmanlı bir dağ silsilesinin ortasında, her zaman donmuş karlı dağların arasında yer alıyordu.

İçerisi kasvetli bir renkle karanlıktı.

Eğer dışarıdan biri buraya gelmek isterse bir ay önceden plan yapıp gerekli tüm hazırlıkları yapmaları gerekiyordu. Geçmişte misafirlerin yarısı buraya gelirken donarak ölmüştü.


"Randevu yok."


"Ben de bunu merak ediyorum... Gerçekten Majestelerinin isminden bahsetti. Dük Blake Upus'u görmeye geldiğini söyledi."


Blake maun masasındaki basit takvimi bir kez daha kontrol etti. Dışarıdan gelecek kimse yoktu.

"Ben kendim çıkacağım."

Sonunda ayağa kalktı ve ofisinden çıktı. Issız koridordan ortalamanın çok daha büyük bir yapısı geçti.

Karanlık bir geceydi.


Bir taraftaki tüm duvarı kaplayan aynada adamın kalın çene çizgisi ve kan damarlarından oluşan belirgin boynu yansıyordu.

Doğuştan koyu tenine kadar erkeksi bir yüzdü ama herkes Blake'ten kaçınıyordu.

Bunun nedeni Blake Upus'un barbarların soyundan gelmesiydi.

Dükalığın tamamı bir zamanlar barbar bir krallıktı.

Yani aslında Upus Dükalığı'na gelen sadece birkaç yabancı vardı.

"Ne tür çılgın bir soylu kadın burayı ziyaret eder? Bir hayalet olması daha muhtemel."

Toplayabildiği kadar alaycı bir tavırla sonunda kapının önüne ulaştı. Devasa kaleyi tek adımda aştı ve nefesini bile kaybetmedi.

Kalın bir el hizmetçinin üzerinden geçti ve doğrudan kapıyı açtı.

Soğuk havada donmuş olan metal halkadan bir alev çıktı.

 Happy ending after divorceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin