36.Bölüm

34 1 0
                                    

Lily de yorgundu ama aslında en uykulu olan Blake'ti. Bu doğaldı çünkü günlerce uyuyamadı ve artık rahatlamıştı.

Esnemesini geri tutarken çene kasları kasıldı. Lily bunu gördüğünde normalde yaptığı gibi gözlerini kapatırken zarif bir şekilde gülümsedi.

"Sözleşmeyi ve çocukluğumun hikayesini merak ediyorum ama hepsini yarına erteleyeceğim. Hadi biraz ara verelim."

"Peki o zaman tamam."

Blake sanki aniden uykusu gelmiş gibi gözlerinin kenarlarına sertçe bastırdı.

Yine de Lily'yi odasına götürme hareketini yaptı.

"Bu arada, elindeki kase ne? Onu atacak mısın? Onu bana ver. Hiç de boş değil."

"Yarından itibaren kesinlikle kahvaltı yapacağım. Uzun bir aradan sonra yemek odasında görüşürüz."

"Ah."

Blake, Lily'nin üzgün olduğunu ve yemeklerini ofisinde yediğini ona anlatmaya çalışmaktan vazgeçti.

'Bu aşk değil, yanlış anlaşılmasın. Her neyse, bu aşk değil. Bu aşk değil.'

Adamın bu aralar aklında 'aşk' kelimesi belirmeye devam ediyordu ama o bunun ruh halinden kaynaklandığını söyleyerek bunu geçiştirdi.

"Yarın kahvaltı. Neyse, görüyorum."

Sonunda Lily odasının kapısının önünde ona veda etti.

"O halde yarın görüşürüz."

Blake gitmek üzereyken Lily onu durdurdu.

"Neden?"

"Söylemek istediğim bir şey var ama henüz söylemediğimi düşünüyorum."

Lily, Blake'i çekti ve hafifçe eğilmesini sağladı.

Adam, Lily'nin ona bir sır söyleyeceğini düşünerek başını yavaşça eğdi ve irkildi.

Lily dostça ve resmi bir jestle onun yanağını öptü.

"Teşekkür ederim."

Şövalyenin nezaketinden dolayı ona teşekkür eden bu selamlama, Blake konusunda kendini güvende hissettiğinin kanıtıydı.

Bu tartışma sonuçta Lily'nin adama güvenip güvenmediğiyle ilgiliydi, dolayısıyla uzlaşma jesti olarak bundan daha iyi bir yol olamazdı.

"Yarın görüşürüz."

Blake'in bir şey söylemesine fırsat kalmadan Lily odasına girdi.

Loş ay ışığının altında uzanıp içeriye baktı.

Lily düşündü.

'Hımm, teşekkür ettim... şimdi çok fazla dinlendiğim için, yarından itibaren kış sezonu için tekrar çok çalışmam gerekecek...'

Ahırın yemek kutularını doldurmayı düşündü ve hizmetçilere yardım etmek için yapabileceği bir şey olup olmadığını sordu.

Bu sırada Lily'nin odasında pencere kapalıydı ve hava durgundu.

Havasız havayı hiçbir zaman umursamadı ama şimdi nefesi boğucuydu.

Pencereyi sonuna kadar açtı.

Vızıldamak.

Soğuk bir rüzgar saçlarını salladı ve kışın kokusu güzel geldi.

'Yarından itibaren yatakta yatmayı bırakmalıyım. Bugünden itibaren eski sevgilimi düşünmeyi bırakalım.'

 Happy ending after divorceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin