Kalede kalanların ruh hali ağırdı.
Herkes birinci kattaki salonda toplanmıştı.
Kadın erkek herkes devasa silahlarını kaldırdı. Ve birisi bir top çıkarmak üzereydi.
“Biraz korkutucu. Değil mi?”
Lily elinde bir biberonla merdivenlerde oturuyordu. Tay Dominic II, içindekileri huzur içinde içti.
"Aç değil misiniz Bayan Lily?"
Gianna yürürken sordu. Koluna taştan bir yay yerleştirildi.
"Ben iyiyim."
"Benimle istediğin zaman konuşabilirsin. Şu anda sana verebileceğim tek şey kurutulmuş et, ama aç kalamazsın."
“Bir keresinde İmparatorluk Sarayı partisinden önce iki gün boyunca hiçbir şey yememiştim. Ve kaleden gelen bu kuru et, damağıma garip bir şekilde iyi geliyor. Sanki uzun zamandır yiyormuşum gibi hissediyorum."
Lily en çok bilmek istediği soruyu sordu.
“Bu durum yaygın mıdır? İnsanlar bir araya gelir ve savaşa giderler…”
“Yaklaşık yılda bir kez. Devriye geziyoruz ama bazen canavarlar yumurtalarını gizli yerlere bırakıyor."
"Ciddi bir şey değil, değil mi?"
"Neyse, ölmekten daha iyi mi? Bir gün bana dayan, sana güzel bir güveç ikram edeceğim. Ayrıca midilli özellikle sana bağlı, Bayan Lily."
Gianna genişçe gülümsedi ve aceleyle uzaklaştı.
Silahlı olduklarından beri fazla zamanları olmamasına rağmen insanlar teker teker Lily'nin yanına uğradılar. Herkesin onu ne kadar önemsediğini ve sevdiğini görebiliyordu.
Ama arada bir Lily'nin yalnız kaldığı zamanlar oluyordu ve tam da bunu bekleyen genç bir çocuk vardı.
"Ne yapıyorsun?"
Sebastian merdivenlerde oturan Lily'nin önünde duruyordu. Sesi düşmancaydı.
Blake'in endişesi nedeniyle Lily'ye yaklaşmada zorluk yaşadı. Ve bu gerçek hiç hoşuna gitmedi.
Kış Kalesi ve Dükalık halkı kimsenin koruması altında yaşamıyordu.
Onları koruyabilecek tek şey kendileri ve silahlarıydı.
Hepsi de silahlı kuvvetlerini bu inançla kurdular.
Çocuk Lily'nin Blake'i değiştirmesinden hoşlanmadı.
Lily ile kavga etme arzusuyla doluydu. Ve şimdi, nefesini tutarak bekledikten sonra şansı vardı.
"Dışarıda herkes bu kadar meşgulken sen burada tek başına ne yapıyorsun?"
"Yeni doğmuş bir tayı koruyorum."
Dominic II sadece Sebastian'a baktı. Çocuk olmasına rağmen gözleri vahşi annesi gibi parlıyordu.
İstemsizce kenara çekilirken içini çekti.
"Hımm."
Lily başkalarının kavgalarına alışıktı.
Küçükken ailesi ona yapabileceği hiçbir şey olmadığını söylemişti. Evlendikten sonra da durum aynıydı; tek farkı, kendisinden sorumlu olan kişinin kocası olarak değişmesiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Happy ending after divorce
Fiksi SejarahSosyetenin en güzel Genç Hanımı. Lily Hedwick. Talihsiz evliliğinden kaçtı ve Dük'ün derin karlı dağlardaki kalesine doğru yola çıktı. "Lütfen bu şatoda kalmama izin verin." "Bunu yapamazsınız. Peki ya onurunuz?" Blake onu sinir bozucu buluyordu. L...