31.Bölüm

36 1 0
                                    

Kaleye dönen Blake bir şeylerin ters gittiğini fark etti.

"Senin derdin ne? Bir şey mi oldu?"

Adam kiri silkeledi ve sonra Lily'ye baktı.

Sanki bir hayalet görmüş gibi korkunç bir ifadesi vardı ya da çok sevdiği bir tanıdığının bir kazada öldüğüne dair üst üste on üzücü haber almış gibiydi.


"Bana yalan söyledin. Bunu yapamazsın!"

"Ne demek istiyorsun....."

Lily mektubu yere atarken Blake neler olduğunu anladı.

Adam dişlerini sertçe ısırdı.

Bu şekilde yakalanmamalıydı.

En azından durumu gördükten sonra Lily'ye kendisi anlatmaya çalıştı.

Eski sevgilisine bir cevap gönderdikten sonra. Her şeyden önce Blake, Lily'ye yardım etmek için büyük bir kaza yapmak zorunda kaldı.

"Ofisime mi girdin?"

"İzinsiz içeri girmenin benim hatam olduğunu söylemek istiyorum. Şimdi özür dilemeli miyim?"

"......Ne diyeceğimi bilmiyorum. Neyse, neden uygun bir yere taşınıp konuşmuyoruz? Her şeyi açıklayacağım."

"Burada söyle. Şimdiki gibi zamana ve mekana uygun bir yer yok" dedi.

Lily açıkça aklını kaçırmış görünüyordu. Durum böyleydi ve sığ mantığın sonunu kaçırmamak için elinden geleni yapıyordu.

Eski kocasının onu almaya geleceğinden korkuyor. Ve belki, belki, belki... Umarım Blake onu kurtarabilir.

Belki de bu sadece bir yanılsamaydı. Bir dalganın önündeki kır çiçeği gibiydi.

Onun tek başına ayakta kalmasına yasal olarak yardım etmek, zaman ve güç gibi muazzam kaynaklara mal olacaktı.

Dük olsa bile bu onun kolayca baş edemeyeceği bir miktardı.

Fikrini değiştirirse Lily'nin işi biterdi. Eski kocasının eline dönmekten ölmekten daha çok nefret ediyordu.

Lily düşündü.

'Bir yere gitmem gerekiyor.'

Burada daha uzun süre kalsaydı kesinlikle bu kişiye yaslanmak isterdi.

"Ne..."

Blake, Lily'yi ilk kez böyle görüyordu.

Örneğin adam, Kış Kalesi'ndeki insanlarla çevrili olsa bile Lily'yi hemen bulurdu.

Çünkü her zarif ve dikkatli hareketi gözüne çarpıyordu.

Onu sık sık görüyordu ama ilk kez sesini şimdiki gibi yükselttiğini görüyordu. Kont Fox'un mektubundan ne kadar korkmuş olmalı. Adam boğulduğunu hissetti.

"......burayı terk etmek zorunda değilsin, bu yüzden ona yazdığın mektubun hiçbir anlamı yok." (Blake)

"Buna neden tek başına karar veriyorsun?" (Zambak)

"Eğer önceden söylersem ayrılırsın diye korktum." (Blake)

"Sen iyi bilirsin. Şimdi geri dönüyorum. Çok teşekkür ederim!" (Lily)

"Başka bir şeyi riske atıyormuşum gibi göründüğü için üzgünüm ama bunun teşekkür etmenin bir yolu olduğunu düşünmüyorum." (Blake)

 Happy ending after divorceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin