7.Bölüm

112 8 0
                                    

"Tanrım, ben de ciddiydim." (Zambak)

    Ahırda sadece Blake ve Lily vardı. Lilly acı bir şekilde gülümsedi ve ellerini salladı. Sonra düşündü. 

    Karşı koyamamasının tek nedeni korkak olmasıydı. Lily Hedwick, herkesin imrendiği sessiz bir kadın olarak büyümek zorunda kaldı.

    "Üzgünüm ama İncil'de kocamı öldüren cadı olarak kayıtlı olmak istediğimden emin değildim." (Zambak)

    Lily ayrıca eski kocasının eyleminin alkolden kaynaklanan bir hata olduğuna da inanmıyordu. Ama öyle olsa bile... Ah, sadece üzücüydü.

    "Eğer İncil'de bu kadar işe yaramaz harfler ve yazılar varsa, onu şömineye atın ve ateşe verin!" (Blake)

    "Ah, keşke herkes Lord Blake kadar bakışlardan uzak olsaydı." (Zambak)

    Lily parlak bir gülümsemeyle vücudunun üst kısmını adama doğru eğdi. Kendini o kadar iyi hissetti ki rafı salladı.

    Öfkelenme gücü çoktan kaybolmuştu. Bu Blake'i daha da çılgına çevirdi. Lily'nin iyiliği için kızacak kimse yoktu. 

    Hayatında bir kez bile kimse bu kadar öfkeli olmamıştı. Bu yüzden kendini iyi hissetti. Bu onu karnını doyuracak kadar mutlu etti ve nezaketle gülümsedi.

    “Yine de büyük bir olaydan kurtuldum. Ne sürpriz, boşanma mektubunu masanın üzerinde bıraktım.” (Zambak)

    Belki sermaye alt üst olurdu. Ancak Blake bundan da memnun değildi.

    "Tuvaleti yüzüne bile fırlatmayacak mısın?" (Blake)

    Tuvaleti nasıl atarsın? Lily merak etti ama uyum sağladı.

    "Aman Tanrım. Unuttum. Şimdi düşününce bombayı eve koymayı unutmuşum." (Zambak)

    "Bu gerçekten komik bir şaka." (Blake) 

    Blake dişlerini sıktı.

Lily şakadan sonra tekrar ciddileşti.

    Ahırın rafında oturuyordu, böylece uzandığında ellerini adamın sağlam omuzlarına koyabildi.

    "Kocam çok kızmış olmalı. Yasal olarak boşansaydık daha iyi olurdu....." (Lily)

    Boşanmak gerçekten imkansızdı.

    Her şeyden önce başkentteki her çalışan kocasının hizmetkarıydı.

    Şiddete tanıklık etmelerinin hiçbir yolu yoktu.

    Lily'nin babası milletvekili unvanına sahipti ama beklenecek bir şey yoktu.

    Soylu bir kadının boşanması mahkeme gündemini oluşturuyordu ve babası da gündemin gündeme gelmemesi için bayrak kalemini oynatıyordu.

    "Leydi buraya geldiğinde bir şeylerin ters gittiğini biliyordum." (Blake)

    Blake neredeyse tüm doğru cevapları almıştı.

 Happy ending after divorceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin