40.Bölüm

34 1 0
                                    

Kış kalesinin halkı hayatın çarpık olduğu gerçeğini yaşıyordu.

Hizmetçiler ve şövalyeler arasında hiçbir ayrım yoktu. Son zamanlarda Lily depresyondayken o kadar depresyona girdiler ki kuru et bile yakıyorlardı ama birkaç gün önce uçmak istiyorlardı.

"Ustanın dava edilmesinden dolayı çok mutluyum."

Hizmetçi Victor gururla söyledi.

Sonunda Blake'in ayrıntılı planlarını duymuşlardı.

Lily'nin hukuki sorunlarını çözecek ve özgürlüğünü geri getirecek.

Nihayet taşan parasını çok doğru ve adaletli bir şekilde kullanıyor!

Sanki en çok satan yazarlarmış gibi hayal güçlerinin çılgına dönmesine izin verdiler.

"Özgür Hanımefendi...... Hayır, Bayan Lily bundan sonra nereye gidecek?"

Daha sonra yakacak olarak bir ağacın tamamını elinde tutan hizmetçi çatıştı.

"Biz olmadan nereye gidiyor?"

"O zaman belki şatoda kalmak ister?"

"Belki sonsuza kadar bizimle yaşar?"

"Hayal etmek çok fazla! Mutluyum!"

Kalpleri dolup taşıyordu ve duyguları dışa doğru ifade ediliyordu. Hizmetçi, onlarca yıldır iyi durumda olan bir ağacı yirmi yılda keserek sevimliliğine seslendi.

Bütün bunları gören Danışman IlDexter dilini şaklattı.

"Lütfen sakin ol. Siz çılgın insanlar."

Her neyse, çok meşguldü.

Her ihtimale karşı Blake'in suçlu bulunmaması için gece gündüz çalışıyor.

IlDexter bir avukatla gitti. Daha sonra duruşma hazırlıklarını özetledi ve bunu Blake'e bildirdi.

"Daha kesin olmak gerekirse, size yöneltilen suçlamalar Bayan Lily'yi kaçırmak ve gözaltına almakla ilgili. Sizden onu hemen geri göndermenizi istiyorlar, sonra ceza alacaksınız ya da zararı ödeyeceksiniz."

"Bunu duydun mu? Kaçırma ve hapsetme, bunların kim olduğunu bilmiyorum ama bunlar çöp."

Blake ofiste karşısında oturan Lily ile şakalaştı.

Lily suçluluk duygusu ve minnettarlığıyla beceriksizce gülümsedi.

"Ah, ne kadar kötü bir insan."

"Duruşmaya çıkmadan önce hazırlamanız gereken malzemeler aşağıdaki gibidir. İlk olarak Bayan Lily ve Ekselanslarının vesayet ilişkisinin bir kopyası. Kont Fox'un gönderdiği teselli mektupları ve Bayan Lily'nin kaçırılan bir kurban gibi değil de bir misafir gibi muamele gördüğüne dair ayrıntılar."

"Zor olmayacak."

"Ve...."

"Henüz bitmedi mi?"

IlDexter bir an duraksadı, sonra ihtiyatla konuştu.

"Bayan Lily duruşmada tanık olarak yer almalı. Onun kaçırılmadığını kanıtlamanın daha iyi bir yolu yok."

Bununla birlikte Kont Fox da yargılanacaktı, dolayısıyla birbirleriyle yüzleşmeleri gerekiyordu. Blake oturduğu yerden şiddetle ayağa kalktı.

"Buna izin verilmez."

"Efendim lütfen. Elimde değil... Eğer Bayan Lily yüzünü göstermezse duruşmadan hemen sonra tutuklanabilirsiniz."

 Happy ending after divorceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin