20.Bölüm

54 1 0
                                    

  Blake, Lily'yi örten kürk pelerini okşamaya devam etti. Bir şekilde ateşini yükseltmesi gerekiyordu.

    Lily'nin yanağını okşadı ve sonra omzunu okşadı.

    "Lütfen, lütfen... Henüz bunun zamanı değil."

    Lily'nin bir yıl kalmak istediğini hâlâ canlı bir şekilde hatırlıyordu. Dürüst olmak gerekirse adam oldukça iyimserdi.

    Bir yıl oldukça uzun bir zamandı. Blake'in sorunlu zihnini temizlemesi için yeterli zamandı.

    Bu kadar zamanla çocukluğunu kolayca unutabilirdi. Bu yüzden acelesi yoktu. Ama her şey böyle bitmemeli.

    “Nefes almayı bırakıp toprağa dönseler bile bu bizim kaderimiz. Kaderimize memnuniyetle razı oluyoruz.”

    Blake'in Lily'ye bunu söylemesinin üzerinden çok zaman geçmedi.

    Bu kader hiçbir zaman bugünkü kadar acımasız olmamıştı.

    Blake kesinlikle kaderini kabullenemedi. Lily Hedwick'i kimse alamaz.

    Kimse ona dokunamaz.

    En azından zihninin gezintilerine tutunmaya devam ederken.

    "Lütfen yalvarırım."

    Kışın çok soğuktu.

    Yine de, belki de onun yüzünden, Lily'nin vücut ısısı şöminenin önünde hafifçe yükselmeye başladı.

    "Lily, Lily, Lily Hedwick."

    "......"

    Normalde birkaç gün daha fazla uyuyabilmesi için onu yalnız bırakması gerekirdi.

    Blake daha fazla bekleyemedi. Onu bir şekilde uyandırma kararlılığıyla koluna dokunup sesler çıkarmaya devam etti.

    “Kendinize dönün. Bana öfkeyle bakan o gözleri bana göstermeni istiyorum."

    "......"

    "Bu bir emirdir!"

    Blake'in sert sesi onun ruhunu uyandırdı.

    Lily'nin göz kapakları titredi. Mavi gözleri yavaşça açılan göz kapaklarının arasından yavaşça parlıyordu.

     "Hmm…."

    Lily içini çekti, kendine gelemedi.

    Dakikalar uyanık bir halde geçti ama o kadar da uyanık değildi.

    Artık duruma tamamen bakıyordu.

    'Tamam ....... Bakalım. .......Lord Blake bana bakıyor.'

    Adamın yüzü ne kadar da asıktı! Lily bunu bu şekilde yanlış yorumladı.

    Ve... solda şömine vardı, ah, Lily tekrar baktı ve Blake onu tutuyordu.

    "Sorun nedir?"

    Lily'nin son anısı bayılmadan birkaç gün önce durmuştu.

    Blake'in hastaları tedavi ederken banyo yapmaya gittiğinden emindi ama şimdi neden yine savaşa gitmiş gibi perişan oldu?

    Neden onu bir bebek gibi kucakladı?

    ''Anne...''

    Lily sessizce fısıldadı.

 Happy ending after divorceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin