38.Bölüm

27 1 0
                                    

Blake'in mektubu bu şekilde göndermesini engellemekten Lily sorumluydu.

"Bunu gönderemezsin. Tüm yıl boyunca gazeteyi ısıtacak. Bu, 10 yıl önce bir Kont'un sevgilisiyle gizlice karısının kolyesiyle buluştuğu ve karısı tarafından vurulup öldürüldüğü olaydan daha kaotik olurdu."

"Ne dağınıklık."

"Gazeteyi kızıştıran içeriğidir. Ne olursa olsun buna karşıyım."

"Ancak... ."

Blake tatminsiz görünüyordu.

Elbette Kont Fox'un hiçbir yanıtı yoktu ve şimdiye kadar yanmış olmalıydı.

Ateşe yağ katmak gibi Blake de Kont Fox'la dalga geçmek zorunda kaldı. Ancak o zaman kesin iradesi iletilecekti.

Hiçbir nedeni yok, sadece onunla dalga geçmek istiyordu. Kahretsin sayın.

"Davanın hızlı ilerlemesi iyi olur. Eğer çok kızarsa bana daha çabuk dava açar. Bir an önce yasal olarak boşanmak istemez misin?"

"Sınırı aştı. Kocamın sahip olmadığı yüksek tansiyonu olacak ve bu onu yere serecek. Eğer ölürse planlarınız bozulur."

"Senin kocan?"

Lily ani söz üzerine başını kaldırdı. Blake şiddetle tekrar sordu.

"Senin kocan?"

"...... O benim kocam değil mi?"

"O senin eski sevgilin değil mi?"

"Ah, elbette o benim eski sevgilim. Ama idari olarak sorun var çünkü hâlâ evliyiz."

Blake elindeki tüy kalemi çevirirken gergin bir şekilde homurdandı. "Ne demek istediğini anlıyorum. Neyse, benim önümde ona kocan deme. Bu çok sinir bozucu."

Lily başını kaldırdı ve karşısındaki adama baktı.

Adam, genç yaşına uygun olmayan bir olgunluk duygusunu andıran mavi gözlerine yansıyordu.

"....?"

Blake, Lily'nin bakışlarını bir canavarın keskinliğiyle fark etti.

İlk başta bilmiyormuş gibi davrandı ama bir şekilde gıdıklandığını hissetti ve Lily ile göz teması kurdu.

Bir anlığına baktı, sonra tekrar gözlerini kaçırdı. Blake parmaklarını tıklattı.

"...?"

"Her neyse."

Lily onun ısındığını gördükten sonra sanki hiçbir şey olmamış gibi ona baktı.

Kısa bir sessizlikten sonra bile Blake kendini garip bir şekilde uzun hissetti.

"Tepkinizi anlıyorum. Kelimeleri seçerken İmparatoriçe'nin önünde olduğundan daha dikkatli olmalısın. Neyse mektubun içeriğini düzeltelim. Yasayı çok iyi bilmiyorum ama daha sonra mahkemede yakalanmamak iyi olur."

Lily mektubun içeriğini daha karmaşık olacak şekilde düzenledi. Her cümleye kırmızı çizgi koymasına rağmen Blake'in niyeti değişmedi.

"Eğer Lord Blake kabul ederse içeriği bu şekilde değiştirmeye ne dersiniz?"

Blake bundan hoşlanmamış gibi görünüyordu ama tek kelime etmeden yeni bir kağıt parçası çıkardı ve düzeltmeyi yazdırdı.

Yeni mektubu yazarken Lily'nin yapacak hiçbir şeyi yoktu.

Gianna, bunun kendisinin "ölümcül silahı" olduğunu söyleyerek onu sıkıca sakladı, ancak yalnızca Lily'ye verdiği elma aromalı siyah çayı içerek ortalıkta dolaştı.

 Happy ending after divorceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin