39.Bölüm

29 1 0
                                    

İmparatorluk Sarayı'nın Gül Sarayı'nda her akşam konser düzenlendi.

Burası sosyalleşmenin en düşük olduğu yerlerden biriydi, dolayısıyla üssü olmayan soylular konsere katılmak için yakınlarda bir ev kiralayabilirdi.

Keşke küçük soylular katılıyor olsaydı durum böyle değildi.

"Baş ağrısından öleceğim."

İmparatorluk sarayında idari işler yapan hanım zarif bir şekilde sinirlenmişti. Başka bir bayan çatıştı.

"Yeni şifalı bitkileri denediniz mi? Stres kaynaklı baş ağrılarına bundan daha uygun olamazdı. Çırağın bir büyücü olduğunu söyledi, o yüzden bundan daha iyi olduğunu düşünüyorum."

"Bugün konsere katlanıp yarın tatile çıkacağım."

Elbette İmparatorluk Sarayı'nda çalışanların hepsi seçkin kişilerdi.

Pozisyon ne kadar yüksekse, o kadar iyi bir okuldan geliyorlardı ve işleri de o kadar stresliydi. Bu, çok fazla sorumluluk almanın doğal bir sonucuydu.

Stresli elitler konserlere katılarak kendilerini neşelendiriyorlardı. Dolayısıyla konserin her türden aristokrat grubun buluşma mekanı haline gelmesi doğal bir sonuçtu.

Sosyal dünyada dolaşan dedikodular hep İmparatorluk Sarayı konseriyle başlardı.

"Kontes Fox neden bu seçimi yaptı? Onun onurlu bir kadın olduğunu sanıyordum."

Katılımcılar müzikten ziyade tek bir şey hakkında konuşmaya odaklandılar.

Blake'in Kont Fox'a yazdığı mektubun hikayesiydi.

"Gazeteye göre bir aile kavgası varmış ama... Neyse. Upus Dükalığı'nda kimsenin ilişkilendirmeye cesaret edemediği vahşiler yaşıyor. Kontes Fox kendini nasıl böyle bir yere emanet edebilir? Ya yenilirse?"

Bu hikaye tartışmasız yılın en büyük dedikodusuydu.

"Duyduklarıma göre gerçek şu ki Dük ve Kontes Fox'un teması vardı..."

"Aman Tanrım, ne kadar utanmaz..."

Her şey Blake'in planladığı gibi başladı.

Asillerin, bir zamanların popüler ikonu Lily'nin kaderi hakkında söyleyecek çok şeyi vardı.

"Geriye bıraktığı boşanma belgelerini gördüklerine dair içeriden birden fazla ifade var. Bu noktada nezaket gereği bize Kontes Fox değil de Bayan Hedwick denmesi gerekmez mi?"

Söylentiler kartopu gibi büyüdü.

Kont Fox'un her gece ona şiddet uyguladığına dair söylentilerden, Lily'nin korkunç müstehcenliğinden kaçtığına dair hikayeler...

Ya da Lily'nin düklüğün efendisiyle göz teması kurması.

Kont Fox, Lily'nin boşanma belgelerini gördükten sonra bile onun kayıp olduğunu söyledi ve bu da onun kayıp ilanları büyük çapta dağıtmak gibi utanç verici bir eylemde bulunduğu yönünde spekülasyonlara yol açtı.

Şaşırtıcı bir şekilde bunların hepsi yarı yarıya doğruydu.

Çünkü gerçekler bazen söylentilerden daha korkutucu olabiliyordu.

"Aman Tanrım, kahretsin."

Kont Fox bırakın konserleri, evden bile çıkamıyordu.

Zamanını Lily'yle övünmeye adayan kendini beğenmiş bir adamdı.

Sosyetik kesim başlangıçta ondan pek hoşlanmamıştı ama Lily ile tanışmak için onun üzerinden geçmek zorunda kaldılar. Bu sayede imkanlarının ötesinde bir popülerliğe kavuştu.

 Happy ending after divorceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin